Malam itu, jiyeon tertidur akibat kepenatan sebab menangis.
Wonwoo membuka pintu bilik baju itu. Melihat jiyeon sedang terbaring di lantai.
'Apa kau dah buat ni wonwoo. Kau dah seksa dia lagi sekali.'
Lalu dia mengangkat jiyeon ke katil.
Dia selimutkan jiyeon.
"Kau kejam wonwoo.." dia menangis dalam tidur.
Lalu wonwoo baring disebelah jiyeon sambil memeluknya.
"Mianhae.."
--
Jiyeon tersedar dari tidur. Dia melihat permandangan bilik ini. Seperti bilik tidur mereka berdua.
Wonwoo sedang merenung dia.
"Good morning. " dia hendak menyentuh jiyeon tapi jiyeon menepis tangannya.
"Awak patut biarkan saya tidur dekat lantai. " lalu jiyeon hendak bangun . Tapi wonwoo menahannya.
"Awak tak dengar penjelasan saya. Sekarang awak rasa bersalah buat saya macam ni, Jeon wonwoo" hatinya memang sudah berkecai.
"Awak nak pergi mana?" Soal wonwoo.
"Lari dari awak. Lepaskan!" Dia cuba melepaskan tangan wonwoo.
"Try to make me angry like yesterday. Or you die ." Kata wonwoo.
"Eo. Bunuh saya jeon wonwoo. Saya sanggup mati demi awak. Saya kan slave awak. Sampaikan semua kata saya semuanya salah-" wonwoo menarik jiyeon lalu dia mengucup bibir jiyeon.
"Mianhae. Saya tahu saya keras kepala." Lalu air mata jiyeon mengalir .
"Awak kejam- saya benci awak!" Lalu wonwoo melihat jiyeon menangis.
"Saya minta maaf sebab lukakan hati awak lagi sekali. " lalu jiyeon mengesat air matanya.
Wonwoo memeluk jiyeon. Tapi jiyeon ragu ragu untuk memeluknya.
--
Jiyeon tidak keluar bilik sebab dia penat. Dia penat dengan semua benda.
"Jiyeon . Keluar." Lalu satu sahutan tiada balas. Lalu wonwoo membuka pintu.
"Sayang, awak merajuk lagi ke?" Soal wonwoo lalu dia melihat bekas luka yang wonwoo cederakan.
"Stay." Lalu jiyeon memandang tempat lain.
Wonwoo cuba menyapu ubat.
"Akh." Lalu wonwoo tersenyum.
"Tahan sikit." Lalu wonwoo selesai sapu ubat.
Dia memegang tangan jiyeon.
"Mianhae. " lalu jiyeon masih hendak menangis lagi.
"Jangan nangis. Nanti ubat tu hilang." Jiyeon cuba menahan air matanya.
"Hansol cium awak kan? Sayang tak balaskan?" Lalu dia mengangguk.
Lalu jiyeon mengesat air matanya.
"Aish, kenapa saya menangis seperti orang bodoh.."
"Sebenarnya.. minah kawin dengan hansol. " lalu jiyeon memandang wonwoo.
"M-macam mana awak tahu?" Soal jiyeon.
"Dia jemput saya. Saya datang majlis mereka dengan hati yang sakit. " balas wonwoo lagi.
"A-aww... awak jangan nangis. "Lalu jiyeon mencubit pipi wonwoo .
"Tengok dia dah senyum." Lalu jiyeon baring dikatil . Dia pura pura menangis.
"Eomma... wonwoo pukul jiyeon." Lalu wonwoo baring sebelah dia.
"Mianhae. Uwuuuuu." Wonwoo pura pura menangis.
"Jangan copy saya."
"Jangan copy saya."
"Aish!"
"Aish!"
"Pergi sana la jeon wonwoo!" Lalu dia mengucup bibir jiyeon. Jiyeon pun membalas .
"Sayang , can we make it now?" Soal wonwoo.
"I need you hubby." Jiyeon membuka butang baju wonwoo. Lalu dia menanggalkan pakaian wonwoo.
"Hubby .. sexy." Lalu wonwoo tersenyum kecil.
Mereka menutup pintu sambil berasmara..
"Saya nak baby!" Jerit wonwoo.
YOU ARE READING
[On-GOING] HURT AS YOU FEEL [WONWOO]
Fanfiction" Kau ingat kau boleh duduk senang lenang dekat sini? Jangan mimpi" kata wonwoo . Kau hanya pembantu rumah tetapi kau digunakan slave untuk lelaki tidak waras. " Cik wonwoo , Saya taknak!" "Kau nak aku dera kau atau kau nak terima untuk jadi pasan...