10

60 1 0
                                    


"Sayang, saya kena diet." Lalu jiyeon memandang wonwoo.

"Waeyo?" Soal jiyeon

"Saya dah bloat." Wonwoo menunjuk perutnya lalu jiyeon menutup matanya.

"Yah! Tutup baju tu. Kita belum sah kahwin lagi!" Marah jiyeon sambil menutup mata.

"Tapi kita dah pernah-"

"Jangan cakap pasal tu! " dia menutup telinga. Lalu wonwoo ketawa kecil.

"Tolong saya please? Jaga pemakanan saya.." wonwoo memuncungkan bibirnya.

"Gurae. Saya jaga pemakanan awak. Tapi kalau awak lapar, jangan paksa saya masak benda sedap." Lalu jiyeon melipat baju sambil menonton tv. Wonwoo naik ke atas.

'Wonwoo naik berat sebab masakan aku ke?'

--
Pagi itu dia hidangkan sekeping roti whole meal bread lalu letakkan low calorie mayonis dan telur rebus .

Dan yogurt bersama blueberries.

Wonwoo dengan rambut serabutnya . Turun kebawah lalu duduk di meja makan.


"Gomawo sayang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Gomawo sayang." Lalu wonwoo makan sambil merenung jiyeon.

"Baik awak makan saya. Tenung saya macam nak makan saya." Kata jiyeon .

"Memang saya nak makan awak. Lepas kawin." Lalu jiyeon terbatuk kerana wonwoo.

"J-jangan cakap benda tu." Lalu wonwoo ketawa sambil mengigit roti.

--

Malam itu jiyeon hidangkan salad , ayam panggang dan sos homemade untuk wonwoo.

Dia sedang memotong sayur . Tiba tiba wonwoo memeluk jiyeon dari belakang.

"Sayang... saya lapar.." wonwoo mengucup pipi jiyeon.

"Saya tengah siapkan makanan awak.. jangan kacau saya please..."

--

Finally, majlis penikahan wonwoo dan jiyeon. Mereka ditakdirkan menjadi sepasang isteri dan suami sah.

Malam itu , jiyeon balik dulu di hotel. Wonwoo sedang berbual dengan kawannya.

Jiyeon menanggalkan pakaiannya lalu dia menanggalkan makeup yang tebal.

"Jadi.. aku dah jadi milik wonwoo yang sah." Dia memasukki bathtub . Sambil merenung dinding.

Dia mengeluh kerana dia takut yang wonwoo akan berubah satu hari nanti.

"Sayang?" Soal wonwoo . Dia membuka pintu bilik air.

Lalu jiyeon menutup badannya dengan tangan.

"Awak buat apa dekat sini?" Soal jiyeon

"Kita dah jadi suami isteri sah. Salah ke saya join?" Soal wonwoo.

"Masuklah." Lalu wonwoo menanggalkan bajunya di luar lalu dia masuk ke dalam bathtub dengan jiyeon.

Jiyeon menyandar di lengan wonwoo . Dia rasa selesa berada di pangkuan wonwoo.

"Woo.. awak sayang saya?" Soal jiyeon.

"Kenapa saya tak sayang awak? Awak ubah hidup saya jiyeon. " lalu jiyeon mengucup bibir wonwoo.

Wonwoo juga membalas kucupannya.

"Sarangahae hubby." Lalu wonwoo tersenyum.

"Nama baru saya ke?" Lalu muka jiyeon merah .

"A-ani!" Wonwoo mengucup bibirnya sekali lagi lalu dia meninggalkan love bite di leher jiyeon .

"Shall we have a legal time?" Soal wonwoo. Lalu jiyeon mengangguk.

"Be on my top. "

Wonwoo dan jiyeon bermesra di dalam bathtub. Lalu mereka sambung di katil.

--

Jiyeon tersedar dari bangun . Kepala berpusing sebab penat sangat.

"Hubby.. bangun." Lalu wonwoo memeluk jiyeon.

"Good morning my love."

[On-GOING] HURT AS YOU FEEL [WONWOO]Where stories live. Discover now