Jiyeon POV
Aku terbangun akibat sinaran matahari terkena pada mata aku.
Aku cuba menahan perit pada luka luka yang wonwoo buat pada aku.
"Akh." Aku cuba menahan air mata. Ini baru permulaan.
'Slave.' Ayat itu buat aku terfikir. Betul kau salah tempat kerja . Jiyeon . Kau terpaksa ikut cakap manusia tak waras tu.
Aku cuba keluar dari bilik aku. Aku melihat kereta milik wonwoo dah tiada.
Akhirnya. Aku cuba mencari makanan untuk dimakan. Dan aku ternampak notis di peti sejuk.
"Kau keluar, jaga kau. Malam ni
get ready." Aku dengan cuaknnya. Cuba tidak sentuh notis tersebut.Aku menutup bilik sambil mengunci pintu . Aku takut wonwoo kerjakan aku lagi.
Aku nak menghubungi puan jeon tapi aku tak berani nak memberitahunya.
--.
Malam itu jiyeon terdengar pintu terbuka. Lalu wonwoo cuba mengetuk pintu bilik jiyeon."Lee jiyeon." Semakin lama pintu nya makin diketuk kuat.
"LEE JIYEON . KALAU KAU TAK BUKAK HABIS KAU AKU KERJA KAN MACAM SEMALAM. " Lalu jiyeon buka.
"Baru nak buka? Tadi kau buat apa? Aku macam tunggul."
"Cik wonwoo jangan pukul saya lagi.." jiyeon cuba menjauhi wonwoo tapi dia sudah hujung dinding.
Wonwoo ketawa .
Ya. Dia kejam .
"Okay. Aku bagi masa 1 minit untuk kau sorokkan diri kau. Kalau kau gagal malam ni aku ambil dara kau. " lalu wonwoo start mengira.
Dia lari dari wonwoo. Dia naik ke atas melihat 3 pintu. Satu pintu kunci lalu dia cuba masuk ke dalam bilik baju wonwoo. Dia melihat ada tempat kosong di dalam almari. Dia cuba meletakkan baju di tempat soroknya agar wonwoo tak nampak kelibatan dirinya.
"Times up!" Wonwoo cuba mencari kelibatan jiyeon. Mula mula dia cuba membuka pintu bilik wardrobe wonwoo. Tetapi dia melihat tiada jiyeon lalu dia keluar.
"Jiyeon.. malam ni aku kerjakan kau. " dia ketawa seperti tidak waras. Dia menyelongkar baju baju di di bakul.
"Hm . Takda pun."
'Bertahan jiyeon . Tahan'
"Keluar jiyeon sebelum aku kerjakan mahkota kau." Jiyeon menahan air matanya. Dia menelan air liurnya. Dia rasa ketakutan .
Tiba tiba. Pintu almari dibuka.
"BINGO! WONWOO JUMPA!" Lalu wonwoo menarik jiyeon keluar .
"Won-woo saya tak nak!" Lalu wonwoo menarik rambut jiyeon sehingga dalam bilik wonwoo.
SMUT CONTENT
Baju jiyeon direntap dengan kasar. Dia cuba menolak wonwoo tetapi gagal.
"Wonwoo . Saya tak nak!" Lalu wonwoo menampar jiyeon.
"Kau ingat kau boleh lawan aku?" Soal wonwoo lalu dia memasukkan kedalam mahkota jiyeon.. dia tak berikan belas kasihan pada jiyeon.
"Feel good sayang." Wonwoo semakin lama semakin rakus. Membuat jiyeon menangis tanpa henti.
Dia menahan kesakitan selama 3 jam. Wonwoo memuaskan nafsunya bukan memuaskan jiyeon.
Akhirnya . Mereka terbaring.
"Thank you, minah." Jiyeon terdengar nama itu. Tetapi dia keletihan akibat wonwoo.
Dia cuba menggerakkan dirinya. Namun gagal. Dia cuba berjalan perlahan lahan .
Dia menahan sakit sambil berjalan ke dalam biliknya.
'Tuhan , tolong berikan aku kesenangan.'
Aku cuba menyarungkan badanku dengan selimut. Air mataku mengalir .
Aku cuba kawal tetapi gagal."Kau kejam wonwoo. Aku nak balik."
-- Continue
YOU ARE READING
[On-GOING] HURT AS YOU FEEL [WONWOO]
Fanfiction" Kau ingat kau boleh duduk senang lenang dekat sini? Jangan mimpi" kata wonwoo . Kau hanya pembantu rumah tetapi kau digunakan slave untuk lelaki tidak waras. " Cik wonwoo , Saya taknak!" "Kau nak aku dera kau atau kau nak terima untuk jadi pasan...