İlk olarak çocukluğumuzdan başlıyıcam ama kısa tutucam.Neyse başlayın moruq
"Baba ilerde senden daha iyi bi komutan olucağım görürsün bak" dersin gülümseyerek.
"Ben varken o biraz zor velet"
"Sen karışma bücür, ben sana bin basarım" diyerek sandalyesini itersin.
"Kaşınma yn en son levi pes ediyorum diyip ağlıyordun n'oldu"
"Öyle demedim ben! Sadece bileğimi burktum o kadar"
"Hm hm aynen."
"Seni öldürürüm bücür!"
"Yaparsın yaparsın eminim" levi böyle diyince elindeki kaşığı ona fırlatırsın ama tutar.
"Çocuklar yeter ama" diyerek sana bakar baban.
"Bu bücür başlattı" diyerek levi'ı gösterirsin.
"Levi oğlum siz arkadaşsınız. Böyle yapmayın" der levi'ın babası.
"Hah o mu benim arkadaşım. Veledin teki" diyerek alayla sana bakar.
"En azından 15 yaşında olup 1.45 değilim" diyerek levi'a dil çıkarırsın.
"Bak velet bi daha boyumla ilgili bişey söy-" derken lafını kesersin
"Bücür"
"Çocuklar yeter" diyerek anneleriniz odaya dalar.
"Sen şu oğluna bişey şöyle" diyerek levi'a bakarsın
"Yn kızım saygısızlık yapma o senden büyük" der annen.
"Ne anne sende mi??? Alacağın olsun bi senin velet demediğin kalmıştı" levi söze atlar.
"Aklın yolu bir velet" sinirle levi'a bakarsın
"Hahaha sen kendini çok mu büyük sanıyorsun ha? 2 yaş büyüksün o kadar" diyerek bağırırsın.
"Ama senden uzunum bana bücür diyemezsin velet" der
"Bi kere sen benden büyüksün bi zahmet uzun ol" dersin
"Kendini avutmaya devam et" levi'a yastık fırlatırsın ama yakalar. Kahretsinki refleksleri aşırı kuvvetlidir.
"Seninle zamanımı harcayamam velet. Antremanım var" diyerek yanından geçer.
"Var mısın?" Dersin.
"Neye?"
"Yine bi kapışma. Ama bu sefer acımam bak" dersin. Ikinizde yaşlarına kıyasla oldukça yeteneklisinizdir. Nede olsa büyüyünce keşif birliğine katılma planları yapıyosunuzdur.
"Tch, güldürme beni velet. Ağlamanı çekemem" diyerek göz devirir.
"Yani kısaca direk korkuyorum de bücür lafı uzatma" dersin. Levi en çok korktuğunu ima ettiğinde sinir oluyordur.
"Peki sen istedin. Ağlarsan karışmam"
" ben ağlamam" dersin. levi hafif şekilde güler. Şaşırsın çünkü bu çocuğu hiç gülerken görmemişsindir.
"Evet evet gördük ağlamamanı"
"Kes artık iyi ki bi gözümüz doldu! Sabah akşam konuşursun sen!"
"Tamam kızma, bekliyorum aşağıda çabuk ol" der ve aşşağıya iner. Hayret ilk defa uzatmadan gitti diyerek geçirirsin içinden.
Aşşağıya inersin levi oturmuştur. Seni görünce kalkar.