Poté co mi Kelo řekl že je gay, nevěděl jsem co říct.
,, Víš přece že i takhle si můj nejlepší kamarád a to se nezmění, kolik je vlastně hodin?" Přišlo mi že tu jsme maximálně 1-2 hodiny ale při pohledu ven jsem trochu ztuhl. Byla už tma.
,,Neviem ale pozriem sa" ,,Do kela to už je 9?"
,,Hmm asi jsme se dost zakecali" načež jsem se zasmál"
,,To jo ale mne sa nechce ísť domov"
,,Tak tu přece můžem přespat" prohlásil jsem. A byla to pravda, měli jsme všechno co jsme potřebovali- matraci, deku, a jídlo, a navíc jsme stejně plánovali tady spát tak proč ne.
Sice jsme neměli kartáček na zuby ale to se přece jednou přežije.
Přibližně za čtvrt hodiny jsem si lehnul na matraci vedle Kela, byla dost velká na to aby se sem vešly 2 lidi.
,,Tak dobrou"
,,Dobrů noc"
Bylo sice léto ale bylo poznat že už se blíží ke konci. Kelo usl hned jako batole a už spokojeně odfukoval. Vnímal jsem vůni dřeva ze kterého byl domek postaven, pořád krásně vonělo.
Přemýšlel jsem. Začal jsem Kela vnímat jinak, ale nevím jak. Proč na něho pořád koukám? Proč mi přijde najednou hezký? A proč si začínám všímat věcí kterých jsem si nevšímal? Líbí se mi Kelo? Zamiloval jsem se do něj. Jsem gay? Během přemýšlení se mi podařilo usnout- sám nevím jak.
ráno:
Když jsem se probudil tak Kelo už byl probuzený, seděl vedle mě a dělal něco na mobilu. ,,Áá dobré ráno. Šípková Ruženka nám vstala'' ,,Bré ráno'' odpověděl jsem rozespale. Měl jsem hlad jako vlk, tak jsem na snídani slupl 2 rohníky za rekordní čas- 1 minuta.
,,Jaj tys mal asi vel'ký hlad'' zasmál se. ,,On má fakt sladký úsměv'' zašeptal jsem si pro sebe v doufání že to neslyšel. ,,Fakt? ďakujem'' uculil se. Doprdele, on to slyšel! Zrudl jsem jak rajče. ,, Ne, sorry to jsem tak nemyslel'' Zalhal jsem a zrudl ještě víc.
Kelo se rozesmál ,,Tie sa červenáš'' ,,Ne! Je tu jenom vedro'' ,, Aha tak preto si zachumlaný v tej mikině'' Prohlásil ironicky Kelo.
Po tomhle rozhovoru jsem urychleně šel domů. Nebylo mi zrovna moc příjemné jak mě Kelo odhalil. I když to neřekl, tak si to na 100 procent myslel, to že jsem gay nebo to že ho miluju.
Když jsem došel domů tak jsem si lehl na postel a jenom se díval do stropu, ale ze zábavné činnosti mě vyrušil zvonek. Trhl jsem sebou. Kdo to může být?
Otevřel jsem dveře. Byla to moje kamarádka Nikola, kterou jsem už docela dlouhou dobu neviděl ,, Ehh ahoj? pozdravil jsem rozpačitě. Co tu k sakru dělá? ,,Ahoj, psala jsem ti že se dneska stavím. Víš, jen tak na kávu, pokecat. Ale neodpověděl jsi mi, tak jsem přišla. Nevadí?'' ,,Né v pohodě klidně pojď''
Sice jsem ji vůbec nečekal ale co, bylo by neslušný kdybych ji zabouchl dveře hnedka před nosem.
Usadili jsme se u stolu v kuchyni a kecali jsme o všem možném- drby, pomluvy, co se stalo nebo nestalo atd. Připadal jsem si jako vesnické babky co se jednou za čas slezou a pomlouvají kde koho.
Přemýšlel jsem jestli řeknu Nikole že se mi Kelo líbí. Byla by první kdo by to věděl, a tak jsem ji v půlce věty přerušil a řekl ,, No víš, myslím že jsem gay. Líbí se mi Kelo''
,,Aha'' řekla udiveně a tak trochu zaskočeně ,, A kde si na to prosimt'ě přišel? Vždyt' ty by sis chtěl takhle zničit dlouholeté přátelství? Stejně by tě nemiloval. A navíc- stejně vůbec nevypadáš jako gay. Lidi si to o sobě jenom myslí protože jsou zmatení. Je jenom jedna možnost- kuk+ holka. Stejně jsi ''normální '' hetero tak na co si tu hraješ!'' vychrlila na mě a rozběhla se směrem ke dveřím.
ČTEŠ
Tam, na kraji lesa |FF KEJMR| Gejmr&Kelo [DOKONČENO]
FanfictionHodně věcí nás spojuje ať už to jsou zážitky, nebo naše dlouholeté kamarádství. Ale začal jsem tě vnímat jinak, něco se změnilo. Ale ať už je mezi námi cokoliv, nikdy tě neopustím, nikdy tě nepřestanu milovat a vždycky tu pro tebe budu.