Usmál se a přiblížil se ke mě natolik, až byly naše obličeje od sebe jen pár centimetrů. Chvilku čekal a potom se mi podíval na rty a zrušil těch pár centimetrů co mezi námi doposud byly a krátce mě políbil na rty. Zavřel jsem oči, i když šlo jenom o krátký polibek tak jsem si ho dokonale užil. odtáhl se a zrudl jak rajče, ne-li ještě víc. Zasmál jsem se a přitáhl si ho ještě víc a políbil ho na jeho horké rty. Jednou ruku jsem ho chytil za záda a druhou jsem mu zajel do jeho hnědých, rozcuchaných vlasů. Na chvilku ztuhl protože byl asi překvapený ale potom se uvolnil. Takhle bych zůstal klidně navždy.
Odtáhl jsem se a pevně ho obejmul ,, Miluju tě'' zašeptal jsem ,, Ja tebe viac'' Odpověděl mi Kelo a stáhl mě sebou na postel. Položil si jeho hlavu na můj hrudník ,, Je mi s tebou krásne'' řekl a zavřel oči a já jsem mu položil ruku kolem ramen směrem k břichu.
Když jsem se vzbudil Kelo ještě spal. Díval jsem se na něj. Je strašně roztomilej když spí. Po chvilce se probudil taky. Trhl sebou, posadil se a chvilku se kolem sebe dezorientovaně rozhlížel ale potom se na mě podíval a usmál se. Úsměv jsem mu oplatil ,, Dobré ráno'' řekl Kelo, přisedl si ke mě blíž a dal mi pusu na tvář.
,,Ja už pojdem domov, nevadí?'' ,, Ne, v pohodě půjdu s tebou''
Zastavili jsme se před mojim bytem ,, Gejmr? Možu byt u teba?'' ,,Ehmm no klidně''
Pustili jsme si film obejmul jsem Kela kolem ramen a on si o mě opřel hlavu. V asi polovině 4 hodinového filmu jsem si všiml že Kelo usl, tak jsem vypnul film a odnesl ho v náruči do mojí postele a přikryl ho. Mezitím jsem se šel osprchovat. Když jsem se ale vrátil ze sprchy v teplákách na spaní- tričko se mi nechtělo oblíkat, došla mi jedna zásadní věc. Kde budu spát já? Kelo už totiž spokojeně chrupkal v mojí postýlce, zachumlaný v mojí dece. Byl jsem ale unavený, tak jsem Kela trochu posunul, lehl si vedle něj a vzal mu kousek deky.
Ráno když jsem se probudil tak už do mé ložnice svítilo přes záclony slunko. Chvilku jsem se rozhlížel, než jsem si vzpoměl kde jsem a co se vlastně stalo. Zašel jsem do kuchyně kde už samozdřejmě Kelo kterýse ládoval cornflekama s mlíkem ,,Dobré dopoludnia'' pozdravil Kelo s plnou pusou ,, Dobré ráno'' odpověděl jsem rozespale.¨
,, Ses nám nejako extra nevyspal čo? '' ,,No jo no. Zato tys usl hned v polovině filmu'' ,, Aha. Ja si totiž hovoril že si nepamätám že by som liezol do postele '' odpověděl Kelo pobaveně. ,,A kde jsi spal ty?'' zeptal se udiveně. ,,No kde jinde? V poteli.'' odpověděl jsem pobaveně. ,,So mnou?'' zahýbal Kelo obočím. ,,A s kým jiným asi?'' zasmál jsem se.
Kelo vstal a obejmul mě ale při pohledu na mě bez trička se zarazil ,,Ty cvičíš?'' zeptal se mě a položil mi ruku na hrud' ,,No jo, občas.'' přisvědčil jsem a dal mu pusu do vlasů. Podíval se mi do očí a lehce mě líbl na rty.
Další kapitolka bude o víkendu :)
ČTEŠ
Tam, na kraji lesa |FF KEJMR| Gejmr&Kelo [DOKONČENO]
FanfictionHodně věcí nás spojuje ať už to jsou zážitky, nebo naše dlouholeté kamarádství. Ale začal jsem tě vnímat jinak, něco se změnilo. Ale ať už je mezi námi cokoliv, nikdy tě neopustím, nikdy tě nepřestanu milovat a vždycky tu pro tebe budu.