•13. kapitola (Epilog)•

285 18 1
                                    

Celou cestu jsem se na Kela nepodíval a hleděl jsem upřeně před sebe, teprve až jsme byli doma jsem se k němu otočil. Po tváři mu stékaly slzy a celkově působil hrozně smutně ,,Děje se něco Kelo?'' sklopil oči ..Ja .. ospravedlňujem sa že som ti neveril a že som ti hovoril že žiarliš a podobné veci. Lukáš zo začiatku pôsobil dobre ale akurát so mnou manipuloval. Ospravedlňujem sa, veľmi ma to mrzí.'' řekl polohlasně a po tváři mu stekla další slza. Hřbetem ruky jsem mu otřel slzy z tváře ,,Ty za to nemůžeš, za všechno může Lukáš.'' vzal jsem moji ruku a propletl si s ním prsty a pevně ho obejmul.

Ležel jsem na posteli na zádech a něco dělal na mobilu. Koutkem oka jsem zaregistroval Kela jak stojí u postele a v každé ruce drží jeden můj polštář. Než stačím něco udělat Kelo se rozpřáhne a mrskne po mně jeden z polštářů. Trefí se do břicha ale já polštář zachytím ,,Tak ty se chceš prát jo?'' řeknu laškovně a stoupnu si naproti Kelovi na podlahu. Kelo se místo odpovědi zahihňá a zaujme bojový postoj. Chvilku spolu bojujeme ale potom mě Kelo shodí na postel a stoupne si nade mě ,,Ha, a kto vyhral?'' řekne vítězně. Místo toho abych uznal svoji prohru jsem Kelovi podkopl nohy aby spadl na postel vedle mě. Než se Kelo stihl posadit tak jsem se zvedl a sedl si na něj obkročmo ,,A kdo vyhrál teď?'' Řeknu škádlivě. Kelo zčervenal a přes obličej si dal polštář a pevně si ho držel rukama takže mu byly vidět jenom oči. Usmál jsem se a polštář mu opatrně vzal a hodil ho kousek od nás. Rukama jsem se opřel o postel, naklonil se k němu a líbl ho na rty. Na chvíli jsem se odtáhl a potom ho políbil znovu. Kelo mě mezitím jednou rukou zajel do vlasů a prohloubil polibek. Po chvilce jsem se odtáhl a obejmul ho, položil jsem si hlavu na jeho hrudník a zavřel oči.

Když jsem s Kelem, cítím klid a zároveň mi tluče srdce jako o závod. Je mi s ním dobře a u něj v náruči se cítím v bezpečí. Ať už se stane cokoliv, budu ho podporovat, budu stát na jeho straně a budu ho milovat jako nikoho jiného. Díky Kelovi jsem poznal jaké je to někoho doopravdy milovat.

Vím že ten konec je trochu cringe ale já prostě neumím psát :D.

Ps: pokud by jste chtěli nějakou další fanfikci tak napište do com a klidně napíšu ale nebude to hnedka protože na to nemám takovou chuť a nemám moc času <3

🎉 Dokončil/a jsi příběh Tam, na kraji lesa |FF KEJMR| Gejmr&Kelo [DOKONČENO] 🎉
Tam, na kraji lesa |FF KEJMR| Gejmr&Kelo [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat