•4. kapitola•

352 27 4
                                    

Zůstal jsem sedět jako opařený. Čekal jsem hodně reakcí, ale tohle fakt ne. Udělal jsem jí snad něco? Znám Nikolu docela dobře a nevšiml jsem si že by měla něco proti gayům. Vždyť má sama pár gay kamarádů. Byl jsem zmatený. Proč to řekla takovým způsobem? Ublížil jsem ji nějak?

Rozhodl jsem si jít vyčistit hlavu a jít si zaběhat.  Už to vím, hned jak Kela potkám nebo mu po běhání zavolám a dáme si sraz, tak mu řeknu že jsem gay - že ho miluju.

pohled Kela:

Potom čo Gejmr odišiel, šiel som taky domov a začal som strihať video, ktoré som točil s Gejmrem 2 dni dozadu. Keď som bol skoro so svojou prácou hotový tak ma vyrušil zvonček.

Otvoril som dvere a dovnitr vpadla rozžiarená Nikola.Nikola mi nadšene oznámila že sa dala dokopy s Gejmrom- že spolu chodia. Bola ten typ čo sa hneď všetkým chváli, jednoducho klasická drbna.

Skoro som tomu nemohol uveriť. Trhalo ma to zvnútra, ale nenechal som na sebe nič poznať a jednoducho nasadil Pokerface. Nechcel som počúvať ten jej štebot a tak som predstieral že som si spomenul na niečo hrozne dôležitého čo musím urobiť a urýchlene ji vypravil zo dverí.

Akonáhle za Nikolou zaklapli dvere, spadol som na posteľ a začal plakať. Miloval som Gejmra. Myslel som si že ma taky miluje. Prečo sa na mňa stále tak pozeral? Prečo mi lichotil aký mám sladký úsmev? Prečo mi klamal? Proste prečo?

Mal som hlad, ale pri pohľade do prázdné chladničky mi bolo jasné že sa musím vypraviť na nákup.

Vyšiel som von a tváril sa ako keby som rozhodne pred 2 minútami neplakal. Vzal som to cez park. Síce to bolo dlhšie ale aspoň som si stačil usporiadať myšlienky.

Išiel som parkom a nevnímal okolie a jednoducho relaxoval- alebo som sa o to aspoň snažil. Ale vyrušil ma známy hlas ktorý patril Gejmrovi. Trhol som sebou ,, Ahoj Kelo! Chtěl by jsem ti něco říct. Máš chvilku?'' ,,Nie'' povedal som rázne a začal utekať smerom k obchodu. Po nejakej dobe som sa zastavil aby som chytil dych.

Po nákupe som vyrazil domov- ale pre istotu inaků cestou, nechcelo sa mi počúvať ako sa dal s Nikolom dohromady alebo podobné kraviny. Nemal som na to náladu a obzvlášť keď ma Gejmr takto sklamal.

Keď som však odomykal vonkajšie dvere, kútkom oka som zahliadol Gejmra ,, Kelo, potřebuju se ti s něčím svěřit a-'' Nedokončil svoju vetu pretože som ho v polovici prerušil ,,Gejmr, ja fakt nemám potrebné počúvať ako veľmi Nikolu miluješ alebo ako ste sa dali dokopy. Ja na to teraz fakt nemám náladu. Prečo si mi musel zrovna ty tak klamať? Myslel som že ma miluješ- že sme na tom rovnako. Ale ty nie si nič iné než klamár.'' Pozrel som mu do očí a zmizol za dverami.

Tam, na kraji lesa |FF KEJMR| Gejmr&Kelo [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat