Wonho yurtdışından daha yeni geldiği için tuttuğu ev için yanımızdan ayrılmak zorunda kalmıştı.
Tam 10 dakikadır jungkook bana far görmüş tavşan gibi bakıyor ve asla konuşmuyordu.
"Yah jungkook ne oldu böyle sevgilim işte ne çok şaşırdın."
Jungkook elini ensesine atıp sonunda konuşmaya baslar.
"Ne bileyim senin hiç sevgilin olmaz zannediyordum."
"Şu sıralar fazla yalnız kaldığım için bende bir sevgili yapmak istedim çok mu yani hem neden ben sevgili yapamam mı ne farkımız var"
"Off hayır sorun yok sadece sen sevgili yapmak istemiyorum filan diyordun ama yaptın."
"Evet yaptım işte jungkook ne güzel işte çift çift gezeriz."
"Ne güzel evet ve şey senin eşcinsel olduğunu bilmiyordum."
Omuz silkerim.
"Resmen benimle kız kesiyordun jimin ya."
Evet resmen içim yana yana kız kesiyordum.
"Hislerimden şimdi tam emin oldum işte."
"Diğerlerinin haberi var mı."
Off diğerlerinin haberi nasıl olacak ki
Umarım bu yalanın sonu iyi biter."Hayır yok bir de wonho bir kac yıldır yurtdışındaydı yeni geldi herhalde bir kaç güne onlarla da tanıştırırım."
Şirin şirin gülümserim.
"Yani wonho pek de yakışıklı değil sanki"
"Nee yakışıklı değil mi kaslarını gördün mü sen onun"
Istemsiz ellerimi omzuma götürüp hayali kasları gösteririm.
"Resmen kas yığını"
Hayali kaslarımı bırakınca jungkook a bakarım. Vücudunu inceledigini görünce istemsiz gülümserim.
Cidden çok aptal bir çocuk bu."Ah bugün de kız arkadaşınla zaman geçirirsin diye düşünmüştüm ben"
"Ama bak yanındayım seninle vakit geçirmek için geldim."
Birden oturduğu koltuktan kalkıp benim üzerime uzanır. Ama gerçekten üzerime.
"Yah jungkook cidden ağırsın"
"Ah işte bende kas yığını olunca"
"Ne kas yığını sende minik göbüş var resmen"
"Göbüş mü göbüş ne jimin her yerim kas dolu benim."
Üstüme biraz daha yatıp ellerini belime sarar.
Tamam onu gerçekten özlemişim kokusunu ,sıcaklığını, aptallığını bile
Sadece onun yanında onun kollarında huzuru buluyorum kokusu beni sarmaladığında kollarının arasında minicik kalmayı minikligimle dalga geçmişini bile özledim.
Yüzümü boynuna gömecegim sırada boynunda ki ruj izini ve küçük morlukları fark ettim.
Evet Park jimin ne sanmıştın. Sevgilisi ile işi bitti sana geldi işte.
Gözlerimin dolmasına engel olmaya çalışırım.
"Bugün kız arkadaşınla bulustun mu"
"Hmhm öyle takıldık işte"
İzlerin olduğu boynunu oksamaya baslarım, Benim olmayan izlerin ve asla olamıcak olan.
"Eğlenceli geçtiğine eminim jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous (Tamamlandı)
Romancejk:bir kıza çıkma teklifi ettim. jm:oh üzgünüm jk:neden jm:sanırsam hayır dedi. jk:hayır, evet dedi jm:waow kızın adına üzüldüm. jikook iki yakın arkadaştır. Fakat bir kıskançlıkla işler değişmeye başlar.