XVI

1.1K 61 65
                                    


şimdi sıçtım.

**************************************

kim seokjin 

taehyung bana aşkını itiraf ettikten sonra hızlıca kütüphaneden çıkmıştı. o an şok içinde kaldığım için ne yapmam gerektiğini kafamda toparlıyamamıştım.

kendime gelince hızlıca kütüphane görevlisinden özür dileyip taehung un peşinden gitmeye başlarım.

ah tanrım tamam beni sevdiğini tahmin ediyordum ama birden böyle itiraf edince bir an şok yaşadım.

hızlıca gözlerimi etrafta dolaştırarak taehyungu aramaya başlarım.

umarım başına kötü bir şey gelmemiştir.

bileğimdeki saate bakıp etrafa bakınmaya devam ederim.

off üstü de çok inceydi şimdi üşümüştür o.

karşımda banka yatmış ceketle yüzünü kapatmaya çalışan çocuğa bakarım.

yanına gidip ceketi tutup yavaşça çekerim.

''taehyung''

soğuktan kızarmış burnu ve dudaklarıyla bana bakar.

''sonunda buldum seni''

ellerimi beline dolayıp onu yattığı yerden kucağıma alırım ceketini omuzlarına örtüp evime yürümeye başlarım.

''seni bulamicam diye çok korktum bebek kaplan bir daha benden kaçmayı düşünme.''

uzunca dudağının kenarından öperim.

yanakları daha çok kızarırken ellerini boynuma sarıp yüzünü boynuma gömer.

gülümseyip yürümeye devam ederim.

''taehyung konuşmadan sadece beni dinle güzelim tamam mı.''

kafasını sallayıp boyun girintime daha da sokulurken konuşmaya başlarım.

''benim küçük kaplanım sizin ilk dersinize girdiğimde en ön sırada tatlı tatlı oturup muzlu süt içiyordun hatırlıyor musun''

kıkırdayınca konuşmama devam ederim.

''itiraf edicem seni öyle gördüğüm zaman zaten kalbim deli gibi atmaya başlamıştı. İlk görüşte aşka inanmayan ben resmen ilk görüşte tatlılığından kalp krizi geçiricektim. Her derste seni izlemeye başlamıştım ah resmen seni izlemekten anlatacağım konuyu yazacağım soruyu unutuyordum taehyung.''

kafasını kaldırıp dolu gözleriyle bana bakmaya başlar. kızarmış burnuna bir öpücük kondururum.

''ama beklememiz gerekiyor bebeğim bu bizim için riskli hem sadece 3 ay kaldı benim bebeğim bekleyebilir mi.''

taehyung bana yaklaşıp dudaklarımızı birleştirir.

kendimi tutamayıp iştahla dudaklarını öpmeye başlarım. taehyung ilk başta şaşırsa da öpücüğe karşılık vermeye çalışır.

Nefes nefese geri çekilip taehyunga bakarım.

"Ben seni beklerim hemde sonsuza kadar tabi o zaman dayanamayıp ölürüm hele de senin yokluğuna Ah asla dayanamam ve bana aşık olduğuna inanamıyorum ne yani sevgili miyiz biz şimdi of ben umarım ağ-"

Taehyungu susturmak için uzunca dudaklarından öperim.

Geri çekilip gülerim.

"Nefes al sevgilim."

Uzunca boynundan öperim.

"Sevgilim diyince kalbim durdu galiba."

Tekrar gülüp sıkıca sarılırım.

"Merak etme bize kimse zarar veremicek güzelim."










Yorum yapıp oy verirseniz çok mutlu olurum
Şimdiden teşekkürler

Jealous (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin