VIII

1.6K 106 131
                                    

Jungkook ile birlikte müdürün odasının önüne gelmiştik.

"Jimin aç şu kapıyı artık yoksa kırıcam."

"Off jungkook biraz sussana."

Sonunda doğru anahtarı bulup kapıyı açarım.

Jungkook hemen içeri girip bilgisayarın başına oturur.

"Afferim benim güzelime."

Yaaaa güzelin miyim gerçekte- hayır hayır Park jimin çık bu düşünceden aptal jimin.

O bilgisayarla uğraşırken bende birinin gelmesinin ihtimalini düşünerek dışarıyı gözlerim.

Offf okul geceleri daha da bir korkunç oluyormuş. Zaten normalde cehennem gibi bir yer simdide korku filmi gibi.

Ben bu düşüncelerle savaşırken belime sarılan ellerle yerimde zıplarım.

"Korkma bebegim"

Burnunu boynuma sürtüp uzunca bir öpücük bırakır.

"N-napıyorsun bitti mi işin hadi yürü gidelim bittiyse, bitmediyse yapmaya devam et hem bu karanlıkta ne diye gelip bana sarılıyor-"

Jungkook beni elimden çekistirip hızlıca dolaba girdirdi kendide içine girince kapısını kapatıp daha fazla konuşmamam için eliyle ağzımı kapadı.

Tamam demin heyecandan bu kadar konuştum. Ama ne yani boynumu öpmeseydi aptal cidden bundan bir gün yahni yapıcam tavşan yahnisi.

"Bak güvenliğin fenerinin ışığını gördüm simdi elimi çekilen ve konusma tamam mı konuşacaksan da az ve sessiz olsun lütfen."

Yavaşça elini ağzımdan çeker.

"Onu taehyung oyalamıyor muydu."

"eeee belki de oyalamayı bırakmıştır ya da adam bıkmıştır artık ondan."

"Offf yakalanmayız umarım."

"Merak etme yakalanmayız."

Dolapta zaten yeterince birbirimize yapışıkken o bana biraz daha yaklaşıp mesafeyi biraz daha azalttı şuan nefelerimiz birbirimizin yüzüne çarpıyordu.

"Şu wonho onunla ne zamandır tanışıyorsunuz."

Çocukluktan beri desem yalan olmaz sonucta cidden o zamandan beri tanışıyoruz.

"Mmm aslında çocukluk arkadaşıyız."

"Hmm anladım ah bu arada biliyor musun spora başlıcam"

Kıkırdayıp ona bakarım. Aptal cidden spora mı başlıcak offf her ne olursa olsun onu yeme isteğim dinmiyor.

"Ah çok güzel"

"Wonho çok şanslı yani senin gibi biriyle sevgili olmak zaten melek gibisin çok güzelsin dudakların zaten tapılası."

"Onun yerinde olmak ister miydin peki."

Evet bu anlık gelen cesaret ne anlamadım. Ama vereceği cevabı cok merak ediyordum.

Jungkook ne diyeceğini bilmeden suratıma bakmaya devam etti.

"Ah tabi bu sacma bir cevap oldu sonuçta senin bir sevgilin var öyle değil mi."

Tam dolaptan çıkacakken jungkook bileğimden tutup beni engeller ve beni dolaba yaslayıp yüzlerimizi yakınlaştırır.

Dudaklarıma nefesini verirken konuşur.

"İsterdim."

"N-ne"

"Onun yerinde olmak isterdim."











Heelllooo bebekler
Kitabımı okuyanlara teşekkür ederim.

Hani diyorum okurken o minmam eliniz oy kısmına gitse birde oraya dokunsa oh ne güzel olur öyle değil mi

Beğenip yorum yaparsanız beni çoook mutlu edersiniz şimdiden teşkürler ♥️♥️

Beğenip yorum yaparsanız beni çoook mutlu edersiniz şimdiden teşkürler ♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şu aptalları cok seviyorum of 🥺🥺♥️

Jealous (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin