Jungkook başını kaldırıp bana bakar.
"Güzelim neden gözlerin doldu."
Evet simdi ne diceksin jimin. Gözlerim doldu çünkü boynunda ki izlerin sahibi ben değilim ve asla da ben olamicam. Kokun farklı dudaklarında ki iz farklı.
Dudağının altında ki ben o, onu öpmek için yanıp tutuşurken öpen kişi farklı.
Gözümden yaş akarken jungkook a bakarım.Jungkook gözümde ki yaşımı siler.
"Neye bu kadar üzülüyorsun jimin,
kaç senedir dostuz kankayız bana anlatabilirsin."Iste jungkook üzüldüğüm konuda bu kaç senedir dostuz ve en yakın arkadaşız kalbim ne kadar acıyor tahmin bile edemezsin.
"Sadece bir-"
Kapının deli gibi çalışmasıyla sözüm kesildi ve jungkook birlikte hızlıca kalkıp kapıya açtık.
"Taehyung ne oldu bu korku dolu halin ne"
"Benimle gelmelisiniz çabuk çabuk çabuk."
Taehyung' un bizi apar topar evden çıkarmasıyla gece yarısında okulun önüne geliriz.
"Evet taehyung hepimizi neden burada topladın."
Yoongi gözlerini kaşırken konuşur.
"Hepinize ihtiyacım var off bakın ben bir aptallık ettim şey jimin sen biliyorsun benim planımı seokjin hocanın telefonunu karıştırmış olabilirim ama ne yapabilirim sevgilisi var mı yok mu öğrenmem gerekiyordu sonuçta adam deli gibi yakışıklı çekici çuval giyse yakışıyor birde biliyor mus-"
Taehyungun elimle ağzını kapatırım.
Tanrım bu çocuk nasıl bu kadar fazla konuşabiliyor."Sonuc olarak ne oldu ve ne yapmalıyız."
"Ben telefonu dolabıma sakladım ve dolap anahtarım müdürün odasında biriniz güvenliği oyalarken biriniz de anahtarı almanız gerekiyor"
"Valla ben oturup beklerim sizi burada hiçbir şey yapmam."
Yoongi söylenerek konuşur ve yere oturur.
"Yah ben sen hoseok hakkında bilg-"
Yoongi panikle ayağa kalkıp taehyungun ağzını kapatır.
"Tamam tamam ne yapılıcaksa yaparım. Yeter ki şu çeneni kapat kare gülüşlü aptal."
Tae yoongiye şirin şirin gülümseyerek bana döner.
"Şimdi civciv sen güvenliği oyalıcaksın digerleri benimle okula girin"
"Yah ben nasıl oyalicam ki"
"Offf adamın sana bir ilgisi var bunu herkes biliyor iste evden kaçtım yapıcak bir şeyim yok filan öyle seyler"
Jungkook sinirle araya girer.
"Adamın jiminin neresine ilgisi olduğunu biliyoruz olmaz ben oyalarım güvenliği jimin burada oturup beklesin."
Şaşırarak jungkook a bakarım.
"Of jungkook sen nasıl oyalıcaksın zaten senden nefret ediyor."
Jungkook beni yanına çekerek beni kollarının altına alıp sarmalar.
"Tamam buldum biz jiminle birlikte müdürün odasına gidip halledelim sen taehyung güvenliği oyala."
OF KALBIM YERINDEN CIKICAK SIMDI YA ÖLÜCEM SARILMASAN OLMUYOR MU
"Aslında tamam civcivi tehlikeye de atmayalım."
"O zaman herkes işinin başına hadi"
Jungkook beni cekistirerek okula yürütmeye başlar.
Tanrım lütfen kalp krizinden ölmeyeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous (Tamamlandı)
Romancejk:bir kıza çıkma teklifi ettim. jm:oh üzgünüm jk:neden jm:sanırsam hayır dedi. jk:hayır, evet dedi jm:waow kızın adına üzüldüm. jikook iki yakın arkadaştır. Fakat bir kıskançlıkla işler değişmeye başlar.