XXI

751 45 223
                                    

1 yıl sonra yazarın ağzından 

jungkook ve jimin giderek birbirlerine daha çok bağlandılar. birbirlerinden 5 dakika uzak kalınca hemen arayıp fotoğraf atıyorlardı. ah tabi bir de bu 1 yılın içinde jungkook wonho dan az dayak yememişti. 

hoseok ve yoongi desen 7/24 birbirlerine yapışık ikizler gibi geziyorlardı. o aşklarını itiraf ettikleri gece sabaha kadar birlikte aşk yapmışlardı.

ertesi gün hoseok gidip kız arkadaşından ayrılmış ve yatakta masumca uyuyan kedisinin yanına geri dönüp ona sıkıca sarılarak kendisini de uykunun tatlı kollarına bırakmıştı.

tae ve seokjin ise sonunda tae okulundan mezun olunca artık seokjin ile rahat rahat gezip dolaşabiliyorlardı. tabi ki seokjin tae nin tatlı triplerinden bir türlü kurtulamamış okulda her dakika ne yaptığını minik sevgilisine mesaj olarak atıyormuş.

şimdi ise tavşan çocuğun aklında çok gerici bir fikir varmış jimine evlenme teklifi etme....

bu fikrini arkadaşlarına sunmak için bir grup açmış.

JIMINE EVLENME TEKLIFI EDICEM
HELP ME


aptalkimtaehyung

OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA OHA

kimyakışıklıseokjin

jungkook yine ne yaptın da taehyung evde koşarak çığlık atıyor.

parlayanhoşik

JUNGKOOK JIMINE EVLENME TEKLIFI EDİCEKMİŞ.

huysuzkedi

off ne oluyor uykum var benim

aptalkimtaehyung

noldu dün gece baya yorucu mu geçti hyung ;)

huysuzkedi

seni çok pis döverim taehyung

tavşançocuk

YAH ŞUAN KONUMUZ JİMİN VE BENİM EVLİLİĞİM.

kimyakışıklıseokjin

daha evli değilsiniz ki

tavşançocuk

işte sorun da o ya evlilik teklifi etmek istiyorum.

aptalkimtaehyung

UWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUWUW

Parlayanhoşik

TAEHYUNG BIR DUR DA PLANINI ANLATSIN JUNGKOOK

tavşançocuk

Eeeee işte sorunda o aklıma doğru düzgün bir şey gelmedi

Aptalkimtaehyung

OFOFOFOFOFOFOOFOFOFOF ÖYLE BIR ŞEY YAPALIM KI JIMINI AĞLATALIM.
AY ÇOK HEYECANLANDIM.

Tavşançocuk

Benim bebegim arıyor siz düşünmeye devam edin.

Tavşançocuk çevrimdışı

Jealous (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin