26

48 7 5
                                    

04.05.19
Choi San
Ölüm nedeni=Akciğer kanseri

Yeosang ile Mingi ağlamaktan şişmiş gözleri ile mezar taşının dibine oturmuş eski anılardan bahsediyorlardı. Dayanamamıştı. O küçük ama güçlü bedeni kanseri yenememişti. Şaka gibi geliyordu. Bu yaşadıkları her şey şaka gibi geliyordu. Sanki San arkadan çıkıp “her şey şakaydı Wooyoung'umu bırakmam ben diyecekmiş gibi geliyordu. Mingi ile Yeosang şuan bunun olması için her şeylerini verebilirdi.

Yeosang bu gün kardeşi gibi gördüğü San'ın isteğini yerine getirecekti. Her gün özenle yazdığı o defteri Wooyoung'a götürecekti. Her ne kadar o eve gitmek istemese de Kardeşi için bunu yapabilirdi.

Eun Hee sayesinde eve girmiş ve San'ın odasına çıkmıştı. Günlük emen çalışma masasının üstündeydi. Yeosang gözündeki yaşları silse de yenisi ekleniyordu. Odasının kokusu değişmemişti. San kokuyordu. Hemen masanın üstündeki günlüğü almış ve çıkıcaktı ki üstünde “Kang Yeosang” yazan bir mektup yere düşmüştü.

Selam Yeosang! Bu mektubu okuduğuna göre ben çoktan ölmüş olacağım. Lütfen benim için mingi ile üzülmeyin olur mu? Çünkü ben hep yukardan sizi izleyeceğim. Bişey olduğu zaman kafa dağıtmak için gittiğimiz o uçuruma gidin ve gök yüzüne bakın, orda ben olacağım ve size her konu da yardım edeceğim. Aynı senin  bana yaptığın gibi. Kendine iyi bak kardeşim.

Diary-WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin