Supravietuitori noi se arata...

637 32 15
                                    

M-am ridicat sa ma uit prin jur. Totul se vedea in ceata si foarte neclar. O durere cumplita se simtea in tot corpul meu. Am reusit sa ma ridic si sa schiopatez pana la un dulap...cred ca era un dulap. Am intrat linistit si bucuros ca incep sa vad din noi. Si da..era un dulap. Deodata o voce se aude soptind:

-Esti aici sa ne ajuti?

Am raspuns surprins:

-Da...Aveam de gand sa va caut...

-Salut. Ma numesc Andrey iar el este prietenul meu Vsg (Vlad Silviu Gheorghe...tadaaaa).

-Incantat. Eu sunt Jeremy.

-Hey...*tuseste*..din intamplare nu ai vazut niste adolescenti sus in pizzerie?

-Dar voi cum ati ajuns aici?

-Nu e important...Deci..spune...ai vazut?

-Da...si inca cati.

-Sunt ok? *se uita ingrijorat*

-Nu stiu...am aflat ca o fata Bianca a murit iar restul...Stai! Cand am cazut am auzit vocea lui Metal...aaa..spunea ca a auzit un gemet si dupa s-a  intrerupt conexiunea.

-Oh nu... *suspina*

-Tipule..ai cazut in gol? a spus Vsg.

-Nu cred ca mai conteaza asta.

-Mai ai statia? a intrebat Andrey (eu..lol)

-Da...*cauta in buzunare apoi se uita speriat*...Oh nu....La naiba!

-Ce?

-Am pierdut-o cand am cazut. Trebuie sa o recuperam.

-Stai! a soptit Vsg.

Am avut noroc ca nu am deschis dulapul. Pe hol se auzeau zgomote de metal distorsionat si de roboti.

-Toata lumea sa taca din gura. O sa fim bine. a spus Andrey.

Si am tacut..

Intre timp in partea superioara a restaurantului la ceilalti copii.

-Mangle! a tipat Metal

-Si eu ma bucur ca sunteti in viata. a spus Mangle.

(Mangle era cel care i-a speriat pe ceilalti defapt)

-Hai repede aici! a spus Auratomi.

Metal a intrat in cortul lui Foxy unde stateau cu totii.

-Sa nu vina Foxy.. a spus Mangle.

-Serios... nu ne arde de glume. a spus faller

-Deci avem un plan de scapare? a intrebat Mangle (ma refer la MangleTheToyFox)

-Pai.....

Pe hol se auzea un zgomot. Toti taceau din gura si asteptau. Deodata in cort intra MangleFanGirl sau bekky cu un picior ranit de niste colti metalici.

-Ajutor! a tipat ea

-Shhhh. O sa ne omori pe toti. a spus auratomi

-Ce s-a intamplat? a intrebat Metal

Mfg(MangleFanGirl): Toy Bonnie....aaa...*lesina*

Mttf: Grozav.... Acum trebuie sa o caram...

Auratomi: Chiar trebuie sa o ajutam.

Metal: O sa o ajutam..dar asteapta. Deci ce spuneai Mttf?

Mttf:- Deci cum spuneam...avem un plan?

Metal: Am avut un prieten bun....Jeremy paznicul. A reusit sa ne adune si apoi cu o harta si ajutorul Alexiei a descoperit un loc subteran iar el a vrut sa investigheze....apoi auratomi a fost atacata de Freddy si el a cazut cu Freddy in gol. Freddy a murit mai mult ca sigur dar el.... Am incercat sa il contactez dar nu raspunde..

Auratomi:-Hai mai bine sa o ajutam pe bekky.

Mttf:-Ok...dar..dă putin statia.

Metal i-a dat statia iar Mttf a incercat sa ii contacteze pe "cei din subteran".

Intre timp in subteranul pizzeriei...

"Alo?...alo?...alo? Ma aude cineva? Sunt MangleTheToyFox si [...]"

Vsg: Opreste porcaria aia...!

"[...] doar ca bekky e ranita si *legatura inchisa de Jeremy*"

Toti din dulap stateau in suspans iar inima le batea mai tare decat de obice. Stiau ce va urma. Picioare de robot se auzeau venind spre dulap....

Multumesc pentru atentie! Eu va salut din Odorheiul Secuiesc...judetul Harghita...afara a nins si e un frig cumplit iar eu va scriu si va sunt recunoscator pentru tot....Brofist!

Jurnalul unui paznic la FreddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum