Am auzit doar zgomote... Se pare ca robotul pleca.. Era atras de zgomotul unui tipat. Am iesit toti trei si am vazut o fata care era in bratele robotului.
AH: -Asta este Anne! Haideti sa o salvam!
Vsg:-Jery....Fa ceva!
Je:-Eu sunt Jeremy! Rezista Anne!
Am reusit sa gasesc ceva care sa distraga bestia. Era vulpea Foxy. Dupa ce am distras-o am luat fata de acolo.
An:-Multumesc mult!
Je:-Eh..na...am mai salvat copii. Multumesc eu lui Dumnezeu ca nu ai patiti nimic.
An:-Aaa...nu credeti ca ar trebui sa plecam?
Je:-Da. Haida dupa mine!
Vsg:-Yo câne...de unde sti tu pe unde sa mergem?
Je:-Am o harta...mai este o iesire. Trebuie sa mai gasim ceva explozivil ca sa distrugem locul acesta.
An:-Stiu eu un loc. Dupa mine.
Am urmarit-o pe Anne la un dulap urias din metal masiv cu o placa mare pe el pe care scrie "In caz ca e nevoie.".
Vsg:-Fă! De unde sti tu ca acolo este explozivil. Poate explozivil ai tu in cap.
An:-Hey...chill out!
Anne:-Stiu doar ca scrie pe placa in caz de nevoie...sigur e ceva.
Je:-Sigur are dreptate.
Am deshis usa cu greu. Un scârtâit de metal s-a auzit pe hol tare. Un fior m-a cuprins. Fata avea dreptate. Chiar era dinamita.
Am luat 6 bucati pe care le-am plantat langa cazanele cu benzina...daa...cu ce credeti ca merg chestile astea? Cand sa ne indreptam spre iesire am auzit ceva din spate..
BB:-HELLO! HI! HAHAHAHHAHAHAHHAH!
And:-O...nu!
Vsg:-Cânilor...cred ca trebe sa fugim.
Anne:-Oooo...e asa de dulce!
Je:-Baieti..FUGITIIIII!
Am fugit cu totii pe scara de incendiu iar BB s-a autodistrus intr-o explozie uriasa. Am inchis trapa si am urcat rapid sus. Am ajuns intr-un adapost. Eram acum in siguranta.
And:-Macar am scapat de o pacoste!*rade*
Vsg:-De un câne prost.
Acest capitol ii este dedicat lui Anne-Mary-Killer. Scuze Anne pentru ca am uitat de tine.*puppy face*
Pana atunci....BROFIST!
CITEȘTI
Jurnalul unui paznic la Freddy
FanfictionAceasta carte este dedicata amicilor mei de pe wattpad care sunt si membrii clubului fnaf. Cititi aceasta carte pentru ca va fi awesome!!!!