Capitolul I - Angajarea mea la pizzerie.

1.8K 59 7
                                    

28 septembrie 2014,Falkland(numele orasului)
"Buna ma numesc Mike Schmidt si sunt un tanar de 27 de ani si am sa va povestesc cum m-am angajat la un super local,adica o pizzerie penteu copilasi numita Freddy Fazbear Pizza. M-am trezit de dimineata la ora 10 deoarece imi place sa lenevesc mult in pat. Am mers lenes la bucatarie sa iau micul dejun. Nu sunt casatorit. Mi-am pregatit repede in fuga un ochi cu niste bacon si o cafea. Uite ziarul de dimineata pe care l-a adus curierul. Ma uit curios pentru un loc de munca...plicticos...bla..bla...bla...Perfect! Se fac angajari la localul acela de la periferie. Renumitul local de pizza unde isi fac copiii petrecerile si isi petrec copilaria cu niste mascote robotice. Sefii au dat lovitura venind cu o idee asa buna cu acele mascote. Si platesc 100.50$ pe saptamana la o asa slujba patetica. Nici nu mi-am terminat cafeaua si am pornit cu masina la local. Trantesc repede usa si intru in pizzerie. Mirosea a carne prajita si cascaval...Mmmmmm..
foarte imbietor. Niste copii se uitau cu fascinatie la robotii care dansau pe scena.Dar nu am venit ca sa mananc. Fug repede la un ingrijitor si cer sa vorbesc cu seful. Fara sa ma intrebe pustiu ma conduce la manager. Ma angajez si plec acasa sa ma odihnesc. Si iata-ma. Simnt nevoia ca sa incep sa scriu un jurnal pentru ca viata mea incepe sa se schimbe.
Sigur parintii mei ar fi mandrii.
                                    Cam atat. Noapte buna!    Semnat,     Mike Schmidt"

Din momentul angajarii lui Mike:

-Buna ziua!

-Buna ziua! Cu cine avem placerea?

-Mike. Mike Schmidt.

- Ma numesc Connor. Doyl Connor. Seful acestei pizzerii.

-Am venit sa ma angajez. Anuntul din ziar.

-A da. Trebuie sa semnezi niste acte si esti ca si angajat. Esti si norocos ca ai prins postul liber. Multi ar vrea sa fie in locul tau. Nu am timp de detalii. Incepi maine iar un om iti va da detalii prin telefon. Hai sa semnezi.

"Eram mirat. Ce putea fi asa special ca paznic de noapte la Freddy. Doar nu ma ataca robotii aia ciudati."

MULTUMESC PENTRU ATENTIA ACCORDATA! AM SA INCERC SA MAI INTRODUC MICI POVESTIRI IAR JURNALUL POATE FI IMPRESIA LUI MIKE. DEDIC ACEST CAPITOL URMATOARELOR PERSOANE INCREDIBILE : bekkypetru Bianca0401 MetalheadKawaii Anne-Mary-Killer MangleTheToyFox- multumesc!

Jurnalul unui paznic la FreddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum