Capitolul II - Prima noapte

1.4K 57 11
                                    

Am ajuns la 23:00 PM la lucru. Ingrijitorul mi-a dat cheia localului si mi-a spus:

-Ai grija sa nu mori pana maine! Incuie usa sa nu iasa....Noapte buna!

-Stai....

Am incuiat usa de la pizzerie intrebandu-ma ce are mosul ala nebun. Am mers in birou. Ciudat. De ce are camere de supraveghere in interior...ar trebui pe afara... De ce are usi care se inchid si lumini pentru hol. Cine ar fura pizza? M-am asezat in scaun si am inceput sa ma uit pe camere. Plictisitor. De ce nu intra tableta asta pe YouTube. Macar nu ma plictiseam pana la ora 6AM. Deodata suna telefonul(o sa descriu pe scurt):

<ring><ring><ring>

-Alooooo!!!?????
" Uh..Alo..Alo..Alo..Am vrut sa inregistrez un mesaj care ar putea sa iti dea sfaturi despre prima ta noapte... Am lucrat in localul asta inainte de tine ca paznic si sunt cateva lucruri care as putea sa ti le spun ca sa ai idee despre ce este vorba. Mai intai as vrea sa iti citesc un mesaj de bunvenit la Freddy.... Bine ai venit la Freddy! Un loc magic unde visele devin realitate. Nu raspundem de ranile pe care o sa le suferi sau gasirea ta a doua zi la lucru mort avand in vedere faptul ca compania poate inlocui covoril si poate spala petele de sange si putem raspunde la un raport de disparitie in maxim 90 de zile...blablabla...Stiu ca asta suna rau dar tinand cont de imprejurarea in care te afli ar trebui sa fi in siguranta. Animatronici devin nervosi noaptea si tin sa se plimbe noapte prin jur deoarece au un mod inplementat.
Nu îi critic. Si eu as fi la fel daca as sta inchis timp de 20 de ani si fortat sa cant acelasi cantec. Problema este ca ei dupa cateva ore nu te mai recunosc ca fiind om ci te recunosc ca un endoschelet metalic fara costum si ar incerca sa te forteze intr-un costum de Freddy... Asta nu ar fi o problema daca costumele nu ar fi umplute cu fire si sisteme pentru animatronici mai ales in zona faciala. A doua zi la lucru probabil ca iti vor gasi doar ochii scosi impreuna cu dintii. Ajunge atata infiorare. Tine minte sa luminezi holul doar cand auzi cand vine unul si sa inchizi usa doar cand este necesar. Trebuie sa conservi energie. Doar nu vrei sa se termine bateria. Corect? Acum te las. Ne auzim maine. Noapte buna!"

-Poftim???

Nu vroiam deloc sa plece tipul de la telefon. Vroiam sa mai stea cateva ore sa imi dea indicatii. Ma uit pe camere speriat si vad ca iepurele disparuse...Ceeeeee!!!....Unde esteeee??? Caut pe camera repede si il vad in service room cum se holba la camera. Pana la 6AM nu prea se intamplase nimic inafara de faptul ca era sa mor.. De dimineata am dat cheile sefului care mi-a zis:

-Stiu cum e. Nu ti-am zis ca astfel nu s-ar angaja nimeni. Sa tii secret ceea ce ai auzit. Ok?

Am dat aprobator din cap si am plecat acasa ca sa dorm si sa incerc sa nu visez iepurele ciudat.
MULTUMESC PENTRU ATENTIE!!! BYE!!!

Jurnalul unui paznic la FreddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum