Am plecat de la spital in miez de noapte ca sa ajung la Freddy. Ma doare rana tare dar Foxy face parte din familie. Am ajuns. Toti stateau indoliati. Freddy imi spune:
-De ce nu mai ascultat!? Ti-am spus sa stai deoparte! Acum Foxy o sa fie distrus!
-Imi pare tare rrrau. Putem sa il salvam.
-Iesi afaraaaaa!
Apoi ceilalti m-au impins afara. Si au incuiat usa. Si Freddy a tipat.
-Daca te intorci fara Foxy iti promit ca in mai putin de o ora se sfarseste slujba ta .....SI VIATAAAAAA!!!!!!
Am plecat trist. Ma gandeam la un plan. Singur impotriva lui Foxy care era furios. Poate ca ma omora el inainte de Freddy. Of!!!! Am ajuns la groapa de gunoi. Usa era inchisa iar gardul avea sarma ghimpata. Am gasit niste mormane pe care puteai sa te urci. M-am chinuit sa urc. Din greseala mi-am prins mainile in sarma ghimpata care m-a taiat fara mila. Acum sangele imi curgea peste tot. Si ma gandeam "Daca eu am stricat asta trebuie sa si repar greseala. Acum trebuie sa suport durerea.Ahhhh. Ce fel de sef ar arunca o buctata din sufletul unui copil la gunoi ca pe o bucata de fier stricat si ruginit. Unul rau. Uite-l pe Foxxy cum se plimba."
-Foxxxyyyyyy! Sunt euuuu! Mikeeee! Imi paree rauuuu!
Am fugit la el.
-Nu Mike. Mie imi pare rau.
-Hai sa te ducem la Freddy.
-Dar e indata 6AM. Scuze dar nu pooott.....
S-a dezactivat. Perfect. Acum se deschide groapa de gunoi si trebuie sa il care pe Foxy care cam are 10 tone(exagerez). Upps,un paznic m-a vazut.
-Hey tu! M-am saturat de astia care fura intruna. Dar de mine nu trece nimeni.
Nebunul si-a scos arma si a inceput sa traga dupa mine. M-am adapostit dupa un morman. Spre norocul meu am gasit o usa de frigider stricata. Cu o mana tineam usa grea iar cu alta il trageam pe Foxy. Dupa ce scap de nebun imi trebuie o masina. Paznicul tragea aiurea iar cand i sa terminat munitia am avut prilejul sa fur masina lui. Am fugit. Foxy era cu mine. L-am salvat. Paznicul injura si tragea. Oare daca ar pazi la Freddy ar fi asa de curajos...nebunul. La Freddy l-am ascuns pe Foxy dupa perdele si am sperat sa nu il gaseasca seful. M-am uitat la ceilalti care pareau ca schitau un mic zambet. Pana la urma sunt suflete de copii. Ohhh! Trebuie sa plec la spital deoarece am fugit.
MULTUMESC PENTRU ATENTIE!! METALHEADKAWAII AI VAZUT CA MIKE L-A SALVAT PE FOXY!!!BYE!!! SI UN AN NOU FERICIT LA TOTI SI LA FANII FNAF SA VA ADUCA SCOTT ANUL ASTA NOU CARE VINE FNAF3!!:):);):);):);)
CITEȘTI
Jurnalul unui paznic la Freddy
FanfictionAceasta carte este dedicata amicilor mei de pe wattpad care sunt si membrii clubului fnaf. Cititi aceasta carte pentru ca va fi awesome!!!!