Kapitola 1

171 7 2
                                    

   Caroline  ( v baru po škole )


Jdu hledat Bonnie. " Řeknu  Eleně a hledám kamarádku po kompletně plném  baru.
Brunetka pokrčí rameny a napije se dalšího ovocného nápoje. Vstala jsem z barové stoličky a cestou jsem málem zakopla.
''Příště dávej pozor maličká.''
Ozve se zpoza mě strašidelný, chraplavý hlas.
Promnula jsem si oči a pokoušela se, aby se místnost méně zatočila z několika alkoholických nápojů, které jsem v posledních několika hodinách  polkla.

Podívám se na Elenu, která  nyní flirtuje s novým chlápkem a chichotá se. Otočím hlavu . Jdu v-ven, hledat Bonnie, "oznamuji jí škytavě. Ignoruje mě... Otevřela jsem přední dveře od baru.

Spojila jsem tenkou látku košile a pokoušel se vyprodukovat více tepla ''.Bonnie? Kam jsi sakra šla?" Opile kňučím a prohledávám slabě osvětlenou uličku. „Proč jsi mi zkusila utéct, zlato? Právě jsem začínal ..." Slyšela jsem známý hlas . Tento osamělý,  muž mě prostě nenechá na pokoji. "Možná proto, že jsi zvrácený  muž ?" Vystřelím zpět a doufám, že si poradí a odejde. Místo toho se přiblíží. Couvám přirozeným instinktem, ale on jen následuje. Mé srdce bije, když jsem si uvědomila jeho skutečné úmysly. "Car, ​​líbí se mi to," zašeptá a na jeho kulaté tváři se objeví zlý úšklebek. „Nech mě být, debile!" Křičím, ale můj hlas nedokáže nabrat sílu a místo toho se v polovině rozbije. „Jsi rozkošná , že?" zazubí se a já cítím, jak se moje záda tlačí na cihlovou zeď. Ne. To se nemůže stát. Prosím, Bože, prosím. "„ P-prosím, jdi pryč, "změnila jsem své metody na žebrání a pokoušela se toho muže ze mě dostat.

To je absolutně nemožné . Jeho ruce se vklouzly do mého pasu a zadku a stiskly se tak silně, aby zanechaly modřiny.  "P-pomoc!" Slabě volám a nemůžu se pohnout. V tuto chvíli jsem příliš ohromená, abych vůbec dýchala. Jeho  tělo tlačí na moje a jeho rty mě líbají na krk. Pevně ​​mě drží u zdi, jeho stisk je silný. „ Užíváš si to, nelži maličká," zašeptá a kousne mi ušní lalůček. Cítím, jak mi slzy stékají po tvářích, .

Nemůžu mluvit, nemůžu nic dělat. Proč se nepohnu?  Prostě se cítím zmrzlá v čase, jako by to byla celá děsivá noční můra. Zavírám oči.  Prosím. Buď jen sen. Když je otevřu, nic se nezměnilo. Otřásla jsem se. „Přestaň, p-prosím," prosím, nechci nic jiného, ​​než uniknout z dosahu tohoto muže.
Tiše pláču.„ Pláčeš panenko? Tady, tatka,  to všechno vylepší, hm? "Zamumlá pod svým nechutným dechem a jeho rty se líbají na moji hruď.

Vezme mi tričko odhalující moji černou krajkovou podprsenku. Jeho oči se stávají zlými, úšklebek mu hraje na rty. „Bože, ty jsi sexy. Nosila jsi to jen pro mě, panenko? "Ptá se muž chraplavým hlasem .. Kroutím hlavou. To je ono. Jsem znásilňována. Tento muž mě znásilní a nechá mě na ulicích zemřít. "„ Pomozte, "zkusím to ještě jednou, z úst mi sotva vychází zvuk . Nikdo už nepřijde, a nechtěla jsem být svědkem hrůzy, která se mi brzy stane.
„Je čas sundat si tvoji malou podprsenku a..." Muž nezůstal na dokončení věty, dokud neuslyším hlasité prasknutí. Rychle otevřu oči, znepokojený náhlým zvukem.

To, co vidím před sebou, je děsivější než cokoli jiného, ​​co jsem si dokázala představit ... Krvavé tělo muže je na podlaze, hlava je úplně odtržená. Když vzhlédnu, vidím jiného muže. Je extrémně atraktivní a svalnatý - a teď vysává krev z plíživého těla bez života  ...
Křičím tak hlasitě, jak jen mohu, nikdy předtím jsem nebyla svědkem něčeho tak brutálního , co je přede mnou.

Než budu moci běžet, ucítím vlnu paniky a nevolnosti. a všechno zčerná ... Omdlím.

Kráska A Zvíře (Klaroline)Kde žijí příběhy. Začni objevovat