Kapitola 2

109 6 0
                                    

Caroline

Moje oči se pomalu otevřely a na okamžik zapomenu na to, co se stalo včera v noci.

Očekávala jsem, že budu v posteli a že všechno bude jen špatný sen, posadím se, dívám se z okna a mnula si unavené oči. Měsíc je stále venku, obloha temná. Scenérie není známá, což najednou znepokojuje můj mozek.

Když se podívám dolů, přikrývky nejsou obvyklou světle růžovou barvou, jako jsou v mém vlastním bytě, ale místo toho má bílou krémovou barvu.

Moje srdce roste rychleji a rychleji, když skenuji neznámý pokoj .
Jsem v ložnici, ve skutečnosti opravdu je velká. Je v retro stylu s podlahou z tmavého dřeva a šedobílým nábytkem.

Když jsem vstala, cítím příval bolesti, který mi běžel přímo do hlavy. Tehdy si pamatuji všechny drinky, které jsme s Elenou včera měli v tom baru.

Zasténám, svírám se bolestí na čele a posadím se zpět na postel velikosti královny.

„Dlužno," zamumlala jsem pro sebe, ohromena tím, kde mám vůbec začít. Tehdy se mi to všechno vrátí. Minulá noc. Ten muž ... se mě pokusil znásilnit. Tak co se stalo? Zakryla jsem si ústa a snažila se nekřičet, jak se moje paměť začala zotavovat.

„Ach můj bože," zašeptám a do očí mi štípají slzy. Druhý muž - to monstrum - odtrhl hlavu! Vzpomínám si, jak jsem se dívala dolů a viděla veškerou krev - bylo tam tolik krve ... Bestie měla ostré zuby a jeho oči neměly normální barvu. Byli možná červené, žluté.

Zakousl se chlapovi přímo do krku, jako by se živil jeho krví ... Srdce mi skáče, jak cítím, jak mi slzy stékají po očích a rozhlížím se po místnosti. Je to dům toho netvora? Zabije mě taky? Snažím se nevydávat žádný zvuk, když vstávám, a přitom ignoruji bolest v mé hlavě. Musím odtud vypadnout.

Musím jít k policajtům a ohlásit ho. Zjistila jsem, že se plížím ke dveřím místnosti, ve které jsem, a pomalu otáčím klikou. Když se otevírají, vydávají skřípavý zvuk, ke kterému se modlím, aby ho neslyšel. Při pohledu na levou a pravou stranu, jako bych procházela ulicí, vidím, že kolem nikdo není.

Při této příležitosti jsem chodila po špičkách tak tiše, jak jen mohu, do dlouhé chodby plné mnoha dveří. Dům je obrovský, plný drahých, historických dekorů. Procházím několik kroků, než najdu dlouhé dvojité schodiště s červeným sametovým kobercem lemujícím schody.

Kráčela jsem dolů po schodech a všímala si velkolepých dveří v naději, že je to přední vchod. Toto je moje úniková cesta. Pokud to zvládnu dostatečně rychle, budu pryč. Dostanu se ke vchodovým dveřím a s úlevou si povzdechnu.

Moje ruce uchopí kliku a otočí rukojetí. Opravdu to dělám. Odcházím odtud.

Co si myslíš, že děláš?

"Vystraší mě temný britský hlas. Křičím, ale ruka se rychle dostane k mým ústům a tlumí veškerý hluk, který případně vydám. Když se otočím, čelím stejné šelmě z včerejší noci, až na to, že jeho oči jsou tentokrát tmavě modré.

"Pustím ruku, pokud nebudeš křičet. Neublížím ti.
, "říká neobvykle uklidňujícím hlasem. Nechci mu věřit, ale věřím. Pomalu přikývnu a dělá to, co řekl, a sundá mi ruku z úst." .

„Zabiješ mě, jako jsi toho druhého muže?" Kňučím, právě teď zkameněle. Jen odtahl hlavu, jako by to nic nebylo ... není to člověk. "

Lásko, nebuď hloupá. Zabil jsem toho muže jen proto, že se tě chystal znásilnit, kdybych si toho nevšiml, "šeptá sarkasticky a slovo láska mi posílá mráz po zádech.

Nemohu si pomoci, ale připustím, že má ďábelsky dobrý vzhled. Je vysoký a svalnatý, jeho vlasy jsou kudrnaté a blonďaté a vypadají trochu rozcuchaně, jako by se před chvílí probudil.  Jen odtrhl hlavu jako nic. J-jak?

" Cítím, jak se mi třesou ruce, jeho tvář jen pár palců od mého. Vážně zastrašuje.
Řeknu ti to pokud nebudeš křičet.
Nebudu.!
Lásko, křičela si před chvilkou a to si ani nevěděla kdo jsem.

„Teď nebudu!" Hádám se, naštvaná jeho dováděním. Chci jen přímou odpověď.

Jsem upír.!!

Kráska A Zvíře (Klaroline)Kde žijí příběhy. Začni objevovat