s e v e n

123 21 2
                                    

Hi goodmorning ! Mulakan hari dengan senyuman . Semoga urusan korang semua berjalan lancar harini ya !

Terima kasih kerana sudi membaca , hehe lestgooooo

×××××

Han Jiyeon's

Pipi aku mula merona merah apabila teringat akan kejadian di awal pagi tadi .

flashback -

Perlahan lahan aku mencelikkan mata aku sambil meraba raba tempat tidur mencari getah rambut aku .

Namun mata aku tertancap akan satu sosok tubuh yang sedang lena tidur disebelah aku .

Satu senyuman terbit dari bibir manisku .

Mesti dia penat sangat

Sempat aku membetulkan juntaian rambut milik Jungkook yang menutupi wajahnya sebelum comforter aku tarik dan menutup badan Jungkook .

Aku bangun perlahan lahan dari katil dan menuju ke arah Taehyung dan Jimin yang sedang lena tidur .

" Oppa , ireona " Kejutku dengan nada suara yang perlahan tidak mahu sedarkan Jungkook .

" Uhm " Gumam Taehyung dan mengangguk .

Mudah betul kejut dia .

" Goodmorning Jiyeon " Sapanya peramah dengan suara yang serak basah .

" Morning hehe " Balasku sambil tersenyum pada Taehyung .

" Jiyeon ah , Oppa kerja harini tau " Beritahu Taehyung sambil memandang aku dengan wajah mamainya .

" Jiyeon tinggal sorang la harini ? " Soalku .

Dia menggeleng .

" Jimin cuti harini " Jawabnya lalu mencuit hidung aku .

Aku mengangguk .

" Oppa , kerja apa ? " Soalku lagi .

Taehyung tergelak kecil sebelum memandang aku .

" Pilot sayang hehe " Jawapan Taehyung membuatkan mulut aku terlopong luas .

" Oppa kena pergi jauh la harini ? " Soalku sambil mencebik .

Entah kenapa perasaan sedih mula timbul .

" Alololo Oppa pergi tiga hari je , America " Pujuk Taehyung sambil menarik aku masuk kedalam pelukkannya .

Selesa .

Aku suka .

" Balik awal nae ? "

" Promise ! Jaga diri dan jaga baby elok elok . Nanti Oppa suruh Jimin dengan Jungkook tengokkan Jiyeon dekat rumah " Ujar Taehyung mengeratkan dakapannya .

Aku mengangguk .

" Arraseo " Jawabku .

" Ahh whae manja sangat ni ? " Pipi aku ditarik berkali kali .

𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 | KTH ft JJKWhere stories live. Discover now