Hi , chap ni mengandungi bawang ya .
Sila menangis , ok bye×××××
Kang Aera's
" Aera ! Aera ! " Aku terus berlari anak keluar dari dapur lalu menuju ke arah Appa .
" Nae App-
" Tolong Appa angkat dia " Mata aku terbutang luas apabila Appa membawa pulang seorang lelaki yang basah kuyup dengan luka yang terdapat dikepalanya .
Aku mengangguk dan membantu Appa membawa lelaki itu masuk kedalam rumah .
" Eo ? Nugu ? " Aerum ataupun adik kembar aku bertanya pada Appa .
" Appa jumpa dekat dia dekat sungai tadi , kecoh satu kampung ni sebab ajusshi Ong jumpa bangkai helicopter yang dah rentung tak jauh dari tempat Appa jumpa lelaki ni tadi " Kata Appa membuatkan aku dan aerum mengangguk .
" Aera tolong bersihkan luka dia , bagi dia baju Appa dan bila dia dah sedar nanti , bagi dia makanan . Appa nak pergi jumpa ajusshi Ong " Aku hanya mengangguk tanda akur lalu Appa meminta diri untuk keluar .
" Handsomenya dia " Aerum tersenyum malu memandang kearah lelaki tadi yang masih terbaring tidak sedarkan diri .
Lengan Aerum cubit kuat membuatkan dia merintih sakit
gatal lagi
Lantas aku mengambil tuala lalu mengeringkan rambut lelaki tadi
Wajahnya yang kacak itu aku tenung lama
Betul kata Aerum.
Dia kacak
Aku menyambung perbuatan aku sambil dibantu oleh Aerum .
×××××
Jeon Jungkook's
Aku menolak pintu rumah perlahan sebelum menapak masuk kedalamnya , namun langkah aku terhenti apabila melihat Namjoon hyung dan Hoseok hyung memeluk badan Jimin .
" Hyung ? " Sapa aku lalu menghampiri mereka .
" J-jungkook " Hoseok memandang sayu kearah aku .
" Kenapa ni ? " Soal aku tidak faham .
Aku memandang Jiyeon dengan matanya yang bengkak dan hidungnya yang merah .
Aku menghampiri Jiyeon lalu menarik badan kecilnya kedalam pelukan aku .
Rambut Jiyeon aku usap dan ubun ubunnya aku cium .
" Jiyeon whae ? " Soalku memandang Jiyeon .
" Kook , Tae dah tak ada " Namjoon bangun lalu menghampiri aku .
Tak ada ? Pergi mana ?
" Iyalah , Tae pergi Japan dengan Lee kan ? " Soal aku untuk meminta kepastian dari mereka .
Namjoon menggeleng lalu menghulurkan aku telephonenya pada aku .
Aku menyambut huluran Namjoon lalu menekan butang main pada video yang ditunjukkan oleh Namjoon .
YOU ARE READING
𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 | KTH ft JJK
Fanfiction:- Maka bermulalah muka surat pertama kisah dimana seorang lelaki terjumpa seorang gadis remaja yang ditinggalkan dihadapan tempat perhentian bas didalam keadaan badan yang penuh dengan kesan lebam dan luka pada wajahnya . Lelaki itu nekad untuk mem...