f o u r

133 24 6
                                    

Wihihihi hai ! Haa dah ready dah ? Hw dah siap belum nak baca next chapter ni ?

Apa pun author doakan semoga Allah permudahkan urusan korang ya , tak kira la masih belajar ataupun dah berkerja . Semoga murah rezeki selalu , Amiin !

Okay letsgoooo semoga korang semua suka chapter ni ya !

×××××

Jeon Jungkook's

" Terima kasih doctor " Ucap pesakitku yang terakhir sebelum menapak keluar dari bilik aku .

Aku mengangguk sambil jari jemari aku mengurut pelipis .

Penat

Jam ditangan aku kerling sekilas .

7 malam

waktu dinner .

Tidak lama kemudian pintu bilik aku diketuk dari luar dan dibuka perlahan lahan .

" Hye doc " Sapanya .

Aduh bala dah datang dah .

" Ya sheytan ? " Jawabku malas .

" Doctor Jeon tak balik lagi ke hehe ? " Soalnya lalu menghampiri aku .

" Nak balik dah ni , kenapa ? " Soalku tanpa memandang sheytan sambil mengemas barang barang diatas meja .

" Shey ingat nak ajak doc pergi dinner malam ni , tu pun kalau doc nak lah " Pujuk sheytan sambil menyatukan kedua dua jari telunjuk miliknya .

Aku menggeleng perlahan .

" Thanks shey , saya dah kenyang . Ni pun dah nak balik sebab ada kerja sikit . Jumpa nanti ya bye ! " Lantas beg aku ambil dan beberapa fail pesakit aku ambil dari rak dan pergi meninggalkan sheytan disitu .

Aku menghela nafas lega setelah keluar dari hospital dan menuju ke tempat parking .

Punat suis unlock ditekan lalu pintu kereta aku buka dan masuk kedalamnya .

" Fuh lepas bala malam ni " Aku menjongketkan kedua kening aku sambil memegang stereng kereta .

" Okay bebeh lets go home " Perlahan lahan aku memandu kereta bmw 3 series keluar dari perkarangan hospital .

×××××

Han Jiyeon's

Aku hanya memerhati Taehyung dan Jimin yang sedang makan .

" Ahh Jiyeon kenapa tak makan ? " Soal Taehyung .

" Um Jiyeon segan la , Encik satu lagi tu tak ada , Jiyeon tunggu dia jela " Kataku sambil mencebik .

" Alah tak payah tunggu mangkook tu , dia lambat . Makanlah nanti perut tu masuk angin " Jimin menolak pinggan lauk pada aku .

" Tak apa Jiyeon tunggu dia , awak dengan Oppa makan lah , Jiyeon teman " Jimin mengangguk lalu menyambung makan .

" Nah air " Air oren dihulurkan pada aku .

𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 | KTH ft JJKWhere stories live. Discover now