e l e v e n

115 19 0
                                    

×××××

Kim Taehyung's

Bibir aku mengukirkan senyuman bahagia sebaik sahaja aku menjejakkan kaki di lapangan terbang Incheon .

Beg kertas dari butik Balenciaga , Camel dan juga Dior aku ambil dan membimbitnya menuju ke arah teksi yang sudah menunggu aku dihadapan pintu gerbang airport .

Tidak lupa juga beg kertas Apple yang berisi Macbook Air  bersama Iphone 12 Pro max Jiyeon juga aku bimbit bersama .

Tiga hari aku dekat sana tapi tetap tak ada pesanan dari Jiyeon .

Entah ketot tu beli ke tidak apa yang aku pesan .

Tak boleh harap lansung

Baik beli sendiri heh

Selesai mengangkat dan memasukkan luggage aku kedalam bonet teksi , aku terus masuk kedalam perut kereta dan perlahan lahan kereta dipandu menuju ke rumah kami bertiga .

×××××

Park Jimin's

" Jiyeonnnnnn " Laungku sambil mencari Jiyeon di segenap ruang rumah .

" Han Jiyeon sudah la tu , keluarlah . Penat dah Jimin cari Jiyeon " Aku mengeluh sambil menyelak langsir .

Tak ada

Aku terus mencari sehinggalah mata aku tertancap pada sesuatu hitam yang berada di celah sofa .

Sah tu kepala dia

Lantas aku menuju ke arah sofa lalu kepalanya aku cuit dari belakang .

" Chak ! " Sergahku membuatkan kepala Jiyeon terhantuk pada coffee table kayu disebelahnya .

" Appayoooooooooo " Jerit Jiyeon sambil memegang kepalanya .

Sudahhh

" Jiyeon Jiyeon Jiyeon gwaenchanha ? " Soalku cemas lalu menghampirinya .

" Yah Park Jimin !!! " Jungkook yang tadinya bersembunyi disebalik langsir dapur itu terus keluar lalu berlari anak ke arah kami berdua .

Kantoi Kook sorok celah langsir

" Gotcha ! " Aku memaut lengan sasa Jungkook

Namun

Ttap !

Dahi licin aku dijentik kuat olehnya .

" Otak kau gotcha , tengok apa kau dah buat dekat Jiyeon " Marahnya sambil meniup kepala Jiyeon yang terhantuk pada bucu meja .

" Eh bahasa elok sikit eh , aku ni hyung tau " Aku mencebik lalu menjeling Jungkook .

Palau

Ah malas kawan

" Jiyeon gwaenchanha ? " Soal Jungkook risau sambil mulutnya tidak henti henti meniup kepala Jiyeon .

𝐃𝐚𝐝𝐝𝐲 | KTH ft JJKWhere stories live. Discover now