12

9 4 4
                                    

,,Sám Lucifer prišiel za mnou do neba s prosbou aby som ti predala toto. Je to retiazka ktorá ti má pomôcť v problémoch. Či už radou alebo privolá démonov ktorý porazia to čo budeš chcieť. Ak ich zavoláš budú ťa musieť poslúchať. Ak ťa poslúchať nebudú vrátiš ich späť do pekla s ešte väčším trestnom. Všetci sa následne vrátia do pekla ale ak ti budú pomáhať hlava nehlava ich trest sa zníži a ich duša nebude trpieť tak veľmi. Iba tak ako si zaslúži. Lucifer pravdepodobne vycítil silu ktorá v tebe je a rozhodol sa ťa brániť. Ak by si to naozaj nezvládala ani s démonmi príde ti pomôcť on" povedala a podala mi vrecúško.

,,To dal mne ?" Opýtala som sa pretože sa mi nechcelo veriť že by niekto ako Lucifer dal niečo mne.

,,Áno, zatiaľ si to ale nechaj pre seba prosím. Archanjel Michael si všimol že je na svete nepriami potomok draka a preto to ohlásil všetkým. Aj oni by ti prišli na pomoc pretože vedia že ty si vždy na strane dobra " povedala s úsmevom

,,Toto je nemožné. Nemohol mi predsa Lucifer dať retiazku spálených a Bohovia zas pomáhať. Mám to predsa všetko zvládať sama ak keby ma to život štát malo" povedala som a vstala som zo sedačky. Prišla som smerom k oknu a spracovávala to čo sa práve stálo.

Toľko informácií. O retiazke spálených som čítala v knihách v knižnici. Nechápem.

,, Rozhodol sa tak. Nespravíš s tým nič zlatko. Poď sem " povedala a ukázala na miesto vedľa seba. spravila som tak

"Je to proste veľa informácií na raz " zarmlala som a nechala sa objímuť

"Všetko bude raz dobré" usmiala sa na mňa a hladkala má po hlave.

"Mala by si sa vrátiť zlatko, budú ťa hľadať" povedala

"Dobre, ale, čo bude s tebou?" Opýtala som sa

"Budem pri tebe vždy keď na mňa pomyslíš" povedala a zmizla

Ja som sa len usmiala sama pre seba a išla domov.

***********
Keď som prišla, stále tu nikto nebol tak som si povedala že sa pôjdem aj ja prejsť do mesta.

Zamkla som dom a vydala sa do mesta. Po chvíli cesty som dostala pocit akokeby má niekto sledoval. A je to tu zas.

Pred pár mesiacmi som ten počuť dostala prvý krát a prenasledoval ma nejaký čas. Teraz som ho nemala pár týždňov a je tu zas.

Pridala som do kroku. Po chvíli som došla do mesta kde som prešla na námestie. Nachádzalo sa tu mnoho stánkov a v strede stál nádherný vianočný stromček.

Chcela som si vytiahnuť telefón a odfotiť to ale niekto mi zakril oči.

"Kto to je" ozval sa mi do ucha hlas. Hneď som sa doširoka usmiala a otočila sa k nemu.

"Jungkookieee" zasmiala som sa a skočila mu okolo krku. Nevideli sme sa pár dní, no a cez to mi neuveriteľné chýbal. Som v tom až po uši.

"Chýbala si mi" povedal a poriadne má stisol v náručí.

"Aj ty mne" odtiahla som sa a venovala mu pusu na pery na čo sa doširoka usmial.

"Poďme si popozerať stánky a potom môžeme ísť ku nám. Chalani sú doma a prišiel tam aj Tae s Jennie" usmial sa na mňa na čo som prikývla.

Čo vám poviem. Vianočné trhy sú záležitosť na dve a viac hodiny. Teda pri mne. Odchádzala som spokojne napapaná, nakúpené suveníry boli takže nevidím problem.

Ruka v ruke sme kráčali po ulici s úsmevom na tvári. Rozprávali sme si čo sme za tie 4 dni robili.

Ani som si nevšimla a stáli sme pred ich domom. To že chalani spolu bývajú som už vedela skôr. Taktiež má však stále prekvapuje že sa ešte nezabili navzájom. Popripade že ten dom stále stojí.

Neviem, vždy keď som si predstavila domácnosť plnú chalanov som videla obraz totálne zdemolovaného domu, bordelu a smradu.

Takže buď nemám dobrú predstavivosť alebo sú títo chalani v tomto smere výnimočný. I keď oni sú výnimočný tak či tak.

Fajn som späť!
Neviem na ako dlho ale verím že to teraz bude dlhšie 😅
Túto kapitolu mám rozpísanu od decembra 2020 a aby som uviedla je 10.8.2021. Dala som si takú "menšiu" pauzu.
Knihe som aj zrušila publikovanie. Neviem prečo. Stačilo napísať len POZASTAVENÁ xddd
No popíšem pravdu knihu som si dnes prečítala 2x a poviem... Katastrofa. Naozaj. Nevedela som že je to až také hrozné. Premýšľam nad tým či kapitoly opraviť teraz alebo až keď knihu dopíšem.
Možno sa však dovtedy rozhodnem knihu vymazať. Môže ma zajtra dakde zraziť auto a ja už knihu nedopíšem 😅🥴
Však uvidíme čo budúcnosť dá.

A SCHVÁLNE POZDRABIJEM MOJE BUDÚCE JA KTORE SA BUDE NA 100% REHOTAŤ KEĎ SI TO BUDE ČÍTAŤ

AHOOOOOOJJJJ❤️❤️👋👋

neobyčajná [POZASTAVENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat