Do školy sme prišli medzi poslednými. Hneď sme utekali do triedy. Cítila som na sebe veľa pohladov ale nevedela som z akého dôvodu.V behli sme do triedy a rýchlo sa usadili na svoje miesto.
"No že sa vám aj uráčilo prísť,, povedal pobavene Hobi na čo som ho prepálila pohľadom
"Sa hnevá,, povedala Jennie
"Narozdieľ od teba som spala len pár hodín a strašne ma bolí chrbát z toho jak som spala za počítačom,, vysvetlila som skrátene na čo ostatný len prikývli
"Ide dneska niekto na obed do školskej jedálne? konečne ich otvorili,, povedal Jin
Všetci prikývli a ďalej sa rozprávali o blbostiach ja som však rozmýšlala nad mojimi snami. Posledne sa mi zdajú až moc reálne sny ale zasa strašné blbosti.
Nedávno sa mi snívalo že ma unesie dáky muž v čiernom. A následne ma drží v nejakej miestnosti. Ale po mesieci sa nahnevám a zničím celú budovu.Prišlo i to až moc reálne ale vedela som že sa to nedeje. Bola som v nejakom tmavom lese. Odvtedy mám taký pocit že ma niekto sleduje.
Ten divný pocit ma prenásleduje už dosť dlho a ak nezmizne hodlám to riešiť.
Asi 5 minút po zvonení do triedy vbehla učiteľka. Nevyzerala veľmi nadšene
"Čo si to dovolujete?!,, skrýkla po nás hneď ako si položila veci na stôl
"Skákať do ohňa bez povolenia, mohli ste zhorieť!! kto by potom zahraňoval svet?!,, stále po nás kričala
"No však práve pani učiteľka zahraňovať svet. Včera sme zachránili mesto ,, povedala som v klude
"Ja viem ale aj tak sa vám mohlo niečo stať!!,, povedala ale už s kľudnejším hlasom
"No dobre. Dnes začneme historiou elementu vody,, povedala už totálne kludne a pozrela na Jennie
"Pred viac ako 1000 rokmi sa narodilo dieťa s menom Anastasia. V deň keď sa narodila strašne pršalo a boli záplavy. Keď dievča plakalo pršalo. Keď bolo choré bolo zamračené. Keď bola šťastná na oblohe nebolo ani mráčika. Raz sa dievča hralo na pláži s kamarátmi. Zaujala ju jedna loď a tak sa k nej pobrala. Prechádzala sa po palube keď zrazu spadla na zem. Postavila sa a rozbehla smerom k pláži no keď tam dobehla zistila že ju vlny odnášajú preč od brehu. Nemohla s tým nič spraviť a tak si sadla do kúta a plakala. Plakala viac ako 3 hodiny no keď zistila že už ju nemajú šancu nájsť poobzerala sa po palube. Vošla do podpalubia a na stole pred ňou bola obrovská kniha ktorá v sebe skrývala tajomstvá oceánu na ktorom sa plavila. Na lodi žila viac ako 12 rokov. Každý deň si lovila jedlo z mora a učila sa používať svoju silu. Raz sa však objavila pevninu a tak sa za pomoci vln k nej vydala. Pevnina jej prišla povedomá . Po chvíli si uvedomila kde je a tak rýchlo naskočila na loď a vydala sa naspäť do mora. Vlny ju unášali preč od pobrežia a keď už bola dosť daleko začala s vlnami narážať o loď až kým sa nerozlomila vo dve časti a dievča nespadlo do mora. Nemalo žiadnu snahu sa dostať hore na povrch a tak len padala padala až kým nakoniec nezomrela na nedostatok kýslíku. Síce ovládala vodu nevedela pod ňou dýchať,, dokončila učiteľka svoj príbeh ktorý sme všetci pozorne počúvali.
Viete je dobré sa dozvedieť niečo o vašich kamarátoch.
ČTEŠ
neobyčajná [POZASTAVENÉ]
FantasyMágia je dar ktorý je veľmi silný. Vo svete menom Vita má každá bytosť svoje zviera ktorému verí najviac. Klaudia je 18 ročné dievča ktoré nemá ani potuchy čo je zač. Jej život sa však rýchlo zmení. Nájde svoju pravú lásku, zistí čo je zač, každé rá...