Jungkook pov.
S chalanmi sme boli za riaditeľom sa popýtať pár vecí ohľadom tohto roku. Taktiež nám povedal že budeme mať 2 nové spolužiačky. Zatiaľ sme boli v triede sami. Celé tri roky. Vyšli sme z riaditeľne . Hneď ako sme otvorili dvere sme zbadali 2 dievčatá. Obe boli krásne no mňa zaujala len jedna. Bola celá v čiernom no jej to pasovalo. Mala hnedé oči a čierne vlasy ako najtmavší uhlík. Všetci sme sa na nich pozerali no mne ako prvému došlo že sme rozťahaný na celý vchod a tak som sa otočil, spravil cestu tým že som odstrčil chalanov na kraj.
"Dámy prvé,, povedal som a mierne sa uklonil. Oni vošli do miestnosti a tiež sa uklonili ako je to u nás v Kórei zvykom. My sme následne opustili miestnosť a zavreli dvere. Hneď spustil Tae
"To bola ona,, povedal celý šťastný a prekvapený zároveň. Mne sa objavila niečo ako tiaž na hrudi.
"Kto? ,, opýtal sa zvedavo Jin
"Spriaznená duša,, povedal zasnene Tae
"Ktorá? boli dve,, povedal Namjoon
"tá s hnedými vlasmi,, povedal Jimin a mne tá tiaž spadla zo srdca. Sám neviem prečo.
"Ale niekomu sa zapáčila tá druhá,, povedal Yoongi a otočil hlavu na mňa
"Ktorá?,, opýtal som sa ich veľmi dobre som vedeľ na čo naráža
"Tá s čiernými vlasmi,, povedal Yoongi. Ja som sa jemne z červenal a sklonil hlavu dole
"Ahh chalani sa nám zamilovali,, povedal potešene Hobi a začal skákať okolo nás.
"Mali by sme sa ísť nachystať na tréning dnes ho máme na celé poobedie keďže sme ho nemali minulý týždeň,, Povedal a pobral sa domov.
Ja som len prikývol a odišiel tiež .
Prišiel som domov kde som si zobral veci na tréning od ktorého som mal týždeň pokoj. Viete chodiť každý deň na tréning , zlepšovať sa nie je len tak. Vybehol som z domu s taškou v ruke a utekal na ďalekú lúku kde sa s chalanmi stretávame a trénujeme mágiu.
Vrátil som sa okolo pol 9 totálne vyčerpaný. Hneď som sa najedol, išiel osprchovať a spať.
Zobudil som sa na budík o 7:00. Vstal som spravil si raňajky potom si išiel spraviť rannú hygienu. Obliekol som si
(inú fotku som nenašla sry 😅)
Zobral veci a utekal do školy. Prišiel som spolu s Hobim.
"Že sa vám aj uráčilo prísť,, povedal Yoongi so smiechom
" Haha,, ironicky som sa zasmial a išiel som SÁM smerom ku skrinkám a potom do triedy kde bol Hobi. Pobehoval po celej triede z neznámych dôvodov. Nechal som to tak a sadol si do zadnej lavice. O chvíľu prišli chalani a tak sme sa začali rozprávať keď v tom zrazu buchli dvere. "Ahojte,, Všetci sme sa pozreli tým smerom. Však keď som ju tam zbadal vyrazilo mi to dych. Bola nádherná že by sa nám Jungkookie zamiloval začalo do mňa zapárať svedomie. Ignoroval som ho a ďalej ich pozoroval až pokým som nezapočul svoje meno. Hobi nás predstavoval no aké milé od neho.
"Ja som Kim Jennie a toto je Park Klaudia,, povedala Jennie a ukázala na dievča vedľa seba. Klaudia. Netvárila sa dáko prekvapene čo zas mňa celkom prekvapilo. Myslel som si že ona je ten typ čo by sa stále usmieval a robil blbosti. Ale očividne som sa mýlil. Len prikývla a sadla si do lavice v druhom rade ku oknu.
ČTEŠ
neobyčajná [POZASTAVENÉ]
FantasyMágia je dar ktorý je veľmi silný. Vo svete menom Vita má každá bytosť svoje zviera ktorému verí najviac. Klaudia je 18 ročné dievča ktoré nemá ani potuchy čo je zač. Jej život sa však rýchlo zmení. Nájde svoju pravú lásku, zistí čo je zač, každé rá...