CHAPTER 1

922 7 0
                                    

AT THE START , SHEN JIN DISGUISES AS A MAN AND SOLVING THE PEOPLE'S PROBLEM .

SHEN JIN : " YOU ARE ALL HERE NOW.  I DON'T HAVE MUCH TIME TODAY. INSTEAD OF DEALING WITH YOU ONE BY ONE,  LET'S DO IT TOGETHER."

CUTIE PIE [HER SERVENT] : " DID YOU BRING EVERYTHING YOU NEED? IS EVERYONE CLEAR ABOUT THE RULES?"

PEOPLE: " YES, WE ARE."

CUTIE PIE: " DOES ANYBODY HAVE ANY PROBLEM NOW? SHOOT."

ONE MAN: "  UH...I...I FORGOT TO BRING MINE."

CUTIE PIE: " GO BACK."

THE MAN: " OKAY."

SHEN JIN:  " YOU! "

CUTIE PIE: " LORD JIN, WON!"

SHEN JIN: " MOVE YOUR MEAT STALL THREE STEPS TO THE LEFT. DON'T INTERFERE WITH THE VEGETABLE STAFF'S BUSINESS."

A WOMAN: " I LOSE! "

CUTIE PIE : " LORD JIN, WON!"

SHEN JIN: " STOP BEATING YOUR KIDS . I 'LL BEAT YOU IF YOU DO IT AGAIN."

CUTIE PIE: " LORD JIN , WON! "

SHEN JIN: " [TO A MAN] GO HOME AND SPEND SOME TIME WITH YOUR WIFE AND KIDS!"

CUTIE PIE: " LORD JIN, WON AGAIN!"

SHEN JIN: " [TO A MAN] PAY OFF ALL YOUR DEBTS WITHIN 2 DAYS."

CUTIE PIE: " LORD JIN, WON!"

SHEN JIN : "[ TO A WOMAN]  GET HOME EARLY AND COOK!"

CUTIE PIE : " LORD JIN, WON!"

SHEN JIN: " [TO A GIRL]  LORD JIN WON! GET MARRIED EARLY. DON'T LET YOUR MOM WORRY YOU ANYMORE."

CUTIE PIE: " WON! WON!"

SHEN JIN: " [TO A TEACHER] TEACH  STUDENTS WELL. "

CUTIE PIE: " MR. ZHANG , WON."

SHEN JIN: " I LOSE. "

MR. ZHANG: " THANKS, LORD JIN."

SHEN JIN: "  TELL ME, WHAT DO YOU WANT? "

MR. ZHANG: " COULD YOU PLEASE HELP TO OPEN MY FAMILY'S TREASURE CHEST?"

SHEN JIN: "FAMILY'S TREASURE CHEST?!  THAT'S ALL YOU WANT?!  I COULD DO IT FOR YOU IF YOU COULD TELL ME EARLIER. WHY YOU HAVE TO HUMILATE ME IN FRONT OF SO MANY PEOPLE? I WILL GO HOME WITH YOU NOW AND OPEN IT."

MR. ZHANG: " THAT'S OKAY. I TOOK IT HERE. "

SHEN JIN: " THAT ONE , RIGHT? COME, COME. HERE, HERE."

MR. ZHANG: " NO, NO , NO. IT'S.... IT'S ... IT'S.... IT'S HERE."

SHEN JIN: " OKAY, OKAY. I'LL DO IT. I'LL .... DO IT. [ TO A GIRL] GIVE ME YOUR HAIR PIN."

MR.ZHANG: " HOW DO YOU OPEN IT EASILY?"

SHEN JIN: " LET ME SEE YOUR TREASURE CHEST. IT'S EMPTY! AND THE TREASURE'S IN IT?! "

MR.ZHANG: " I MEAN, MY FAMILY'S TREASURE CHEST . "

SHEN JIN: " ALRIGHT, ALRIGHT, LRIGHT. THEN PLEASE TAKE YOUR TRASURE CHEST CAREFULLY."

MR. ZHANG: " LORD JIN, YOUR SKILL AT PICKING LOCKS IS WELL DESERVED."

SHEN JIN: " PRACTISE MAKES IT PERFECT."

MR. ZHANG.: " WHAT? LORD JIN, DO YOU MEAN  YOU'RE ...."

SHEN JIN: " BE CAREFUL OF WHATEVER THAT COMES OUT OF YOUR MOUTH ! IF GENERAL DEMON HEARD ABOUT THIS , HE WOULD ARREST ME NOW! "

MR.ZHANG: " HOW COULD ANYONE IN THE WORLD LOCK YOU UP?!"

GENERAL'S LADYWhere stories live. Discover now