CHU XIUMING COMES BACK TO THE HOTEL . CUTIE PIE GIVES HIM A LETTER.
CUTIE PIE : "GENERAL , SOMEONE LEFT A LETTER IN THE ROOM.
HE READS THE LETTER AND TELLS HER TO STAY IN THE HOTEL.
CHU XIUMING : " STAY HERE. IF I DON'T RETURN , BO BACK TO THE MANSION AND TELL PANTHER HEAD ABOUT THIS. "
CUTIE PIE : " GENERAL."
CHU XIUMING : " REMEMBER , IF I DON'T RETURN , GO BACK IMMIDIATELY. "
CUTIE PIE : " YES. "
HE LEAVES TO THE FOREST AREA WHERE HE SEES HUTE AND OTHERS.
CHU XIUMING : " HUTE , THIS HAS NOTHING DO WITH MY FAMILY. LET THEM GO. "
SHEN JIN: " HONEY! "
CHU XIUMING: " WIFE! XIUYUAN! ARE YOU ALRIGHT! "
CHU XIUYUAN: " WE ARE ALRIGHT. "
HUTE : " CHU XIUMING. LET'S SETTLE OUR SCORES TODAY. MY FATHER , BA TA'ER , YOU KILLED HIM ON THE BATTLEFIELD . I'LL MAKE YOU PAY FOR IT TODAY. "
SHEN JIN: " HUTE , BOTH SIDES HAVE CEASED THE WAR . THE CITEZENS ARE LIVING WELL , TOO. THIS IS THE PEACE THAT YOUR FATHER AND SOLDIERS FOUGHT FOR. YOUR ACTIONS NOW WILL ONLY START ANOTHER WAR. "
HUTE : " YOU SHUT UP! YOU GUYS KILLED MY FATHER. AVENGE FOR HIS DEATH IS PERFECTLY JUSTIFIED . "
CHU XIUMING: " I DID IT AND KILLED BA TA'ER . HALF A YEAR AGO , I LED TWENTY SOLDIERS ON A PATROL BY THE BORDERS. YOUR FATHER AND FIFTY ELITES LAUNCHED AN AMBUSH AND KILLED OVER TEN OF MY INFANTRY SOLDIERS . ME AND MY SEVEN OTHER MEN MANAGED TO ESCAPE , BUT YOUR FATHER WOULDN'T GIVE UP. IF I HADN'T KILLED HIM , THE DEATH WOULD COME TO THE SOLDIERS THAT FOUGHT MY SIDE. "
HUTE : " STOP MAKING EXCUSES . YOU MUST PAY FOR KILLING HIM. "
CHU XIUMING : " MY MOTHER WAS KILLLED BY THE HAWK . MY FATHER , TO PROTECT ME , DIED UNDER YOUR SWORDS , TOO. THEN SHOULD I KILL OF YOU TO ACCOMPLISH MY REVENGE? THE WAR AT THE BORDERS HAVE BEEN LASTED FOR DECADES . HOW MANY SOLDIERS WETE SACRIFICED FROM BOTH SIDES ? WARS ARE CRUEL. IT WILL TAKE THE LIFE EITHER YOURS OR MINE. OUR SOLDIERS ARE FIGHTING FOR THE NATION . EVERY SINGLE SACRIFICE , IS TO PROTECT THE NATION. "
HUTE : " YOU ARE SAYING THESE WORDS JUST TO MAKE ME SPARE YOUR LIFE . YOU RUINED MY FAMILY . I MUST TAKE YOUR LIFE TODAY. "
CHU XIUMING: " IF TAKING MY LIFE WILL HELP YOU LET GO OF YOUR HATRED , THEN PLEASE GO AHEAD. "
HUTE : " ALRIGHT THEN. I'M COMING! "
SHEN JIN: " DON'T KILL MY HUSBAND ! "
SUDDENLY THE HAWK PRINCESS COMES AND STOPS HUTE FROM KILLING CHU XIUMING.
HAWK PRINCESS MAYA : " STOP IT! WHO DARES TO KILL PEOPLE IN FRONT OF ME? "
SHEN JIN: " PRINCESS, HE WANTS TO KILL MY HUSBAND. PRINCESS , PLEASE HELP US. "
HUTE : " PRINCESS, THIS MAN KILLED MY FATHER. PLEASE LET HUTE KILL HIM. "
HAWK PRINCESS MAYA: " YOU SAY NO MORE. I UNDERSTAND YOUR GRUDGE . THE GENERAL IS MY OLD FRIEND. HE IS NOT A TREACHEROUS MAN . BESIDES , THE WAR AHS CEASED FOR LONG. IT IS NOT RIGHT FOR YOU TO KILL HIM. "
HUTE : " PRINCESS. "
HAWK PRINCESS MAYA: " IF YOU INSIST ON DOING THIS , I CAN ONLY REPORT THIS TO MY FATHER . "
HUTE : " HUTE WON'T DARE TO. "
CHU XIUMING THEN HELPS HUTE TO STAND UP.
CHU XIUMING : " THE WAR MADE US LOST OUR LOVED ONES. BUT THEIR SACRIFICE WASN'T MEAN TO PASS ON THE HATRED. IT WAS MEANT TO LEAD BETTER AND PEACEFUL LIVES. "
YOU ARE READING
GENERAL'S LADY
Historical FictionTHIS STORY TAKES PLACE IN ANCIENT CHINA . THE STORY TELLS ABOUT A YOUNG LADY NAMED SHEN JIN COMING FROM A ROYAL FAMILY IS FORCED TO MARRY THE GENERAL DEMON CHU XUMINGAND LATER THEY FALL IN LOVE WITH EACH OTHER.