👉бележка от автора👈
Искам да отбележа ,че в тази книга много от нещата се базират на реални историй,случващи се в действителност !Но и много от нещата ,който ще прочетете ,са художествена измислица .
За съжаление немога да ви кажа кое е реалност и кое измислица ,поради доста причини ,но се надявам тази книга никога да не попадне преведена в ръцете (телефоните) на някой хора .
На въпроса ,защо реших да пиша точно тази история -ще ви кажа само че мисля ,че е справедливо да се узнае истината за животът и от другата страна на бариерата и някой трябва да каже истината,пък било то и под формата на роман !Данните (поне тези който не са моя измислица )са от достоверен источник ,преживял всичко ,което ще се случи в тази книга и имам неговото одобрение да започна с работата.
Пожелавам ви приятно четене и се извинявам предварително за пропуснати правописни грешки!*****
Нов истрел проехтя наблизо и накара жената да се разтрепери .Тя сгуши децата до гърдите си и погледна ужасено към вратата .
Господи ,Моляте закривай моят Роналдо!-проплака жената мислено.
Момченцето повдигна ръчички и обгърна врата на майка си ,докато сестричката му стискаше полите и ,плътно прилепена към нея.
-Мама, не се плаши !-прошушна в ухото и той .-Всичко ще бъде наред ,ще видиш!
Жената преглътна болезнено и придърпа главата му към гърдите си .
Бяха се свили в един от ъглите на бунгалото си и се криеха в тъмнината ,притиснати един О друг .
Отвън прозвучаха силни мъжки гласове и въртене на гуми .Това бяха мотористите-наемните убийци на големите шефове.Една от най гадната напаст в квартала . Бяха на най -много 15-18 години и убиваха ,без око да им трепне.
Боже мой !В какво се Бе забъркал Роналдо ?!
Изведнъж вратата отхвръкна от пантите си и на прага и се появиха петима хлапака.Носеха широки дрехи (като тези на рапърите ,дето ги даваха по телевизията ) и шапки на главите си .Някой от тях бяха замаскирали лицата си със вързани кърпи отпред,за да не бъдат разпознати .
Децата започнаха да пищят от уплаха и истерично се вкопчвиха във тялото на треперещата си майка .
Един от бандата ,изглежда главатарят им , пристъпи на пред светкайки осветлението .В ръката си държеше пистолет ,марка Derriger Remington ,сив металик на цвят.Държанието му Бе нагло,сякъш да Бе господар на всичко .
Вървеше бавно към тях,въртейки пистолетът на пръста си ,сякъш да Бе някой проклет каубой от скапан филм .Беше ухилен на една страна и лицето му издаваше подигравка.
Другарите му го последваха в бунгалото ,гътайки мебелите по земята и всичко което намериха ,със лениви движения.
-Я виж какво имаме тук ?!-промърмори хлапето ,дъвчейки дъвка и приближавайки се още повече към треперещата жена и пищящите деца .
-Накарай тези копелета да млъкнат или ше ги пречукам,старо !-изкрещя и размаха пистолета пред лицето й .
Жената кимна трепереща .Очите и се бяха оголемили до такава степен ,че без малко и щяха да изкочат от орбитите и .
Наведе се над децата си и ги замоли да се успокоят ,шепнейки че мама е тук и всичко ще бъде наред,но те трябва да мълчат .
Хлапакът се ухили доволно .
Момиченцето най-много да имаше 2 годинки ,а момченцето 6 или 7.
И двамата хълцаха от уплаха ,със мокри от сълзи страни ,но поне спряха да крещят.
-Знаеш ,старо,че ние закриляме наще ,нали?!-попита той ,Другарите му застанаха зад него,държащи оръжията си в ръце и зяпайки ги злорадо .
Жената кимна,
-И до сеа никой шибаняк не ви е за'ачал нал' тъй ?!
Отново кимване от нейна страна .
-Но твоя старец плащаше редо'оно ,а С'я ни преца'а!
-Моля те ...-проплака жената .-Не ми отнемай децата !
Онзи се засмя и изкриви глава на една страна. Беше заел леко прегърбена стойка ,със издаден напред ханш .Вдигна пистолета и го опря в главата на момиченцето ,без да изпуска от очи майката .
Детето се разплака и стистна още по здраво полите на майка си ,а тя зарева,молеща за милост ,но не и хлапето .
То вдигна малката си ръчичка и удари с рязко движение пистолета на моториста,отбивайко треакторията на истрела.
-Остави сестра ми на мира,копеле !-изсъска то и изпъчи гърдички .
Хлапакът -Убиец остана за миг така -вгледан изненадано в малчугана.После се закиска и хвърли поглед на зад към другарите си ,който вече бяха се прицелили в детето,за да го убият .
Жената плачеше и дърпаше децата зад себе си .
-Скивахте ли т'ва?!-попита .-Тоя сопол ми се ежи !- извърна глава към майката .
-Виж ,старо , знаеш че 'сяко 'лапе на 7 години ,го взе'аме ние ,нал' тъй!!?
-Но Роналдо плати...-изхълца жената .Нейният Роналдо Бе платил на големият Бос ,за да не им взема децата !И плащаше годишен данък за всяко едно от тях ,само и само дечицата им да не станат жертва на мафията.Плащаше им и за тяхната закрила .Други банди не се осмеляваха да ги нападат ...
-Платил ?!Твоя старец офейка с кинтите ... Изгубихме го !
Не.. Роналдо знаеше какво ще стане ,ако направи нещо подобно -щяха да убият всички до крак от семейството му !Той не Бе способен на това.,,
-И найш к'во ше следва ,ъм !
-Моля те !-проплака жената .-Моляте ,остави ми поне дечицата живи ...
Хлапакът я погледна .Тази жена... Тази жена му напомняше на неговата собственна майка ,бог да я прости .Беше със същото лице и умоляваше по същия начин ,когато дойдоха за него .
Тогава той Бе навършил 7 ,а майка му нямаше пари ,за да го откупи от мафията.Убиха я пред очите му ,а после го накараха да забрави ...
Той свали пистолета .Не можеше да я застреля ...
Изпсува вбесено и изрита някакъв съборен стол .Приятелите му го погледнаха изненадано .Един от тях се приближи до него и сприхаво попита,сочейки към семейството със пистолета си ;
-Кво си мислиш че прайш ,брато?! Тря ги гръмнем -те ни приебаха!
Хлапакът се иЗвърна и го дари с леден поглед .Вдигна пистолета си и го опря в гърлото на другаря си.
В бунгалото настана бъркотия.
Малката пищеше ,майката ревеше ,а другарите му крещяха като побъркани -да свали пистолета.
Хлапакът не им обърна внимание .Взираше се в ококорените очи на приятеля си с омраза :
-Никога не ми казвай кво 'а прая,брато !-постоя така загледан в него ,после грубо го изблъска и затърси мобилният си телефон .
-Момчето идва с нас,дърто!-каза,вадейки телефона си .-Оста'ам те жива ,но помни-Тря 'а плащаш за теб и за малката!
Той набра някакъв номер ,сетне се обърна към един от хората си.
-Вземайте оня сопол и да се омитаме !-каза и тръгна с решителни крачки към вратата,долепил телефона до ухото си .
Онези се спогледаха ,но изпълниха нареждането .
Жената изпищя и се опита да предпази сина си ,дърпайки го от ръцете на хлапетата,но някой вдигна оръжието си и я простреля в рамото .
Момичeнцето се разпищя,а момченцето крещеше името на майка си,докато онези го влачеха към вратата ...
YOU ARE READING
Nick Rivera -the big BOSS
ActionНик измисля план ,за да се спаси от лапите на похитителите си...