Тук светлината бе ярка ,не като в коридора (червена и подтискаща) .
Бяха я избутали в някакво огромно помещение ,чийто стени бяха облицовани в тъмно- кафява кожа .
На пода се мъдреше животинска кожа,принадлежаща на полярна мечка.
Имаше огромни кожени канапета в черен цвят ,където стояха някакви момичета( полу голи и напълно дрогирани) втренчени в някаква далечна точка в пода. Върху стъклената масичка,която навярно струваше цяло състояние, имаше няколко коктелни чаши,полу празни ,а също и линии от кокаин , дебитна карта , една 100 долорова банкнота ,навита на руло и един пистолет, марка Коут във прекрасен сребрист цвят.
Някакъв тип се бе разплул върху eдно от канапетата.Шарената му риза бе разкопчана почти до пъпа, разголваща на показ косматата му плът и тежките ланци. От двете му страни имаше две жени- оскъдно облечени.
Лицето на този тип бе огромна маса от сланини ,клатещи се при всяко негово помръдване ,като че да бе желе... А малките очета почти не се виждаха ... И въпреки това Луси разпозна мътният поглед - принадлежащ на дрогиран до козирката тип.
Но не беше Шефът!
Имаше още гадове: един висок и мускулест мулат, държащ някаква кутия в ръцете си и стоящ ,сякъш да бе статуя, в дясно от свинята на дивана.
Някакъв кльощав ,приличащ на плъх човечец,със щръкнали тъмни коси и диоптерови очила,облечен в бяла престилка ,на която имаше идентификационна карта , с името на др. Хулио Ривас,нахлузваше върху ръцете си гумени хиругически ръкавици.
Огромен плазмен телевизор бе поставен на една от стените , където момичето ужасено видя че бяха пуснали видео-порно с деца ..
Преглътна и стистна юмруци.
Някой я бутна грубо в гърба и тя политна на пред към масата.
От колоните се чуваше рап музика .
Онзи разплутият я гледаше..тя несмееше да помръдне. Всички мълчаха.
-Това ли е момичето?- попита.
Имаше дълбок глас ,който я накара да потрепери от страх.
Онзи зад нея кимна .Беше скръстил ръце на гърдите си.
-Да ,шефе.
Свинята на дивана не промени нито стойката си,нито изражението на лицето си.
-Детственна ли е?!
-Така казва!
Свинската глава се обърна към човечето ,приличащо на плъх.
- Хулио ще провери дали е истина!-ухили се мазно .
Момичето го изгледа злобно и стистна юмруци.Имаше някаква грешка... Нали брат и работеше за тях... Беше извън кодекса да нападаш член от семейството на братството!
Преглътна конвулсно и стистна юмруци:
- Не можете да ми сторите нищо! Брат ми работи за вас...- изсъска тя , с малкото смелост ,която и бе останала.
Надеждите и бързо се изпариха,когато в стаята избухна смях.
Какво се бе случило с брат и?! Какво бе сторил,за да бе загубил уважението на братството?
Усети как паниката се надига в нея,лазеща бавно по гърба и истискаща мъчително с острите си нокти стомахът и.
Не...Нямаше да им се даде... Предпочиташе да я убият с онзи пистолет ,поставен на масичката.
Трябваше да ги провокира по -някакъв начин,за да и теглят един куршум в главата.Беше за предпочитане пред това да бъде сексуална робиня ...
- Толкова найвна...- избоботи свинята . Пое една от коктелните чаши ,приближи я към устните си и я погледна през ръба и.
- Брат ти е мъртав..или ще го бъде ,в близките часове! -отпи .Остави чашата ,наблюдавайки изражението ,сменящо се като филм на бърз каданс ,върху лицето и.
- Между другото... Виж кой те очаква тук!Жалко че онова проклето копеле -брат ти,няма да може да я види...-отново онази мазна усмивка.
Тръпките се усилиха ... Осъзна ,че нещо лошо предстоеше..
И докато го мислеше , една от жените стоящи до него ,се изправи . отиде до бар плота и донесе някакво дървено сандъче.Остави го внимателно на масичката и отвори капака.
Онази горила зад нея ,внезапно я сграбчи за косите и я забута на пред. От устните и се бе изтръгнал болезнен писък и ръцете и инстинктивно се вдигнаха на горе към неговата ,за да се опитат да намалят болката.
-Мърдай,кучко!-изсъска и онзи и я блъсна грубо.
Луси загуби равновеcие и политна на пред .Падна на колене точно пред масичката и погледа и попадна върху кутията.
Чуваше злият смях на хората в стаята ,но погледът и се мрежелееше и ги виждаше замъглено.Несъзнателно погледна във вътрешноста на кутията и тогава замръзна от ужас...
***
YOU ARE READING
Nick Rivera -the big BOSS
ActionНик измисля план ,за да се спаси от лапите на похитителите си...