Фарруко гледаше към него ужасен и почти не смееше да диша .Щяха да ги убият, в това не се и съмняваше.
Трескава пот се стичаше по тялото и влизаше в очите му , но той дори не смееше да премигне ,за да не би онези да решат да го гръмнат.
Видя как Ник кимна.На лицето му се бе изписало решителност и нямаше и следа от страх ...Как го постигаше? !
-Кинтите са в нас...-каза Ник.-Но къде е стоката?!
Онези се спогледаха, сетне избухнаха в смях.
-Стоката?!
-Точно така ,Стоката!-повтори и пристъпи крачка на пред , но веднага спря , щом видя как жената насочва на ново оръжието си към него.
Единият от мъжете се ухили ехидно.
-Покажи ,кво носиш ,хлапе.Няма да повтарям!
Ник погледна лениво към приятеля си ,в чиито крака стоеше сакът с парите.Ако можеше да ги заблуди ,щеше да изкара ножа из под тениската си .Знаеше че трябваше да действа бързо ...
Погледна към Фарруко, който сякъш бе разгадал мислите му и го зяпаше с широко отворени очи.Поклати бавно глава ,сякъш му казваше да не предприема нищо глупаво ...
Но имаха ли избор?! Ако тези офейкаха с кинтите, Шефът щеше да ги ликвидира по - най жесток начин
.Ник потръпна, сещайки се за огромните два крокодила ,който се разказваха из имението.
Изведнъж една идея избухна в главата му и той се обърна към непознатите :
-Искам да говоря с шефа ви !-каза той решително .
Онези си хвърлиха присмехулни погледи.
-Никой не може да разговаря със Шефа ни!-отсече женската.-Къде са кинтите?
Ник се ухили.В главата му се бе оформил план, но за да го осъществи ,първо му трябваше да се срещне с Гарвана .
-Аз мисля да направя изключение, маце! -заяви.-Устройва се заговор срещу шефа ви и утре половината от вас ще са в гроба ,а другата половина - зад решетките !***
Всичко стана за броени секунди ...
И Най-накрая Шефът стоеше в шеислонга си , мазно усилен ,галещ проститутката в краката си и взиращ се в окървавените трупове на палубата.
Когато биячът му провери стоката ,Шефът даде едва забележимо знак с глава на една от проститутките си ,който стояха до руснака и докато някой се усети , азиатката бе извадила острото шило (с което прикрепяше косата си на кок )и го бе забила в гърлото на руснака .
Нямаше начин , този тип трябваше да умре ! Знаеше прекалено много и очакваше да го изиграе ...
Шефът бе подкупил няколко от хората му и те бяха му съобщили , че руснакът е започнал да превзема територията му .Неговата територия !!! Никой не се ебаваше с Шефът ...Никой не му прецакваше нарко- бизнесът!
Проститутката светкавично измъкна дългото шило от гърлото на хъркащия руснак и преди още охраната му да се осъзнае , се завъртя и нанесе удар с крак в гърлото на един от пазачите му.Тоя падна по гръб , опитващ се да си поеме дъх ...
в следващият миг хората на Шефът извадиха оръжията си и ги насочиха към противниците.
Гърмежи оглушиха спокойствието на морският пейзаж и само миг след това , охраната на руснака лежеше мъртва на палубата .
Лео отиде и невъзмутимо взе куфарчето с парите .
-Изхвърлете тази гад зад борда ,момчета!-измъкна Шефът , поемайки куфарчето от ръцете му .
YOU ARE READING
Nick Rivera -the big BOSS
ActionНик измисля план ,за да се спаси от лапите на похитителите си...