Yongsun aklındaki tüm soruları kendine sorarken görevliler ailesi - diğer kraliyet mensuplarının kaldığı saraya - gelmişlerdi. Sıradan bir köylü gibi saraya zar zor girdikten sonra saraya girmişlerdi.
Babası olduğu yerde sinir küpü misali volkanı tepesine gelmiş gibi dağ gibi patlamak üzereydi neredeyse. Annesi herhangi bir şey yapamıyor bir halde sadece oturuyor, erkek arkadaşı ise hiçbir şey anlamaz bir şekilde babasını izliyordu.
Yongsun, babasının yanına geldiği zaman babasının suratını gördüğü an içine bir korku düşmüş olsa bile umrumda olmaz bir şekilde babasının yanına oturdu.
Babası Yongsun'u görür görmez sinir ile Yongsun'un yanına doğru gitti. Yongsun bunu umursamaz bir halde bakmaya devam ediyordu. Bu babasının daha çok sinirini bozarken derin nefes alıp kendini sakinleştirmeye çalıştı.
En sonunda sinirine hakim olamayarak bağırmaya başladı. "Sen ne olduğunu gerçekten ah..." Babası sinir krizlerine girerken Yongsun'un annesi Babasını sakinleştirmek için yanına gitmişti.
Bir bardak su verdikten sonra kendine daha fazla gelmiş bir şekilde tekrardan Yongsun'un yanına gitmişti tüm hızıyla.
"Halk şuan dışarda sana lanet kusuyor anlıyor musun? O sana yapan halk iğrenç bir eşcinsel olduğun için sana nefret besliyor. Bize yukardan bakan bir kraliyet mensubu olduktan sonra böyle olacağını biliyordum ama böyle iğrenç birisi olduğunu hiç bilmiyordum..." Yongsun ağzını açıp konuşmaya başlayacağı sırada babası sözünü böldü. "Sana daha öncede bahsettiğim Mısır prensi ile evleneceksin... Hem ülke ilişkileri hemde kendi adını bu iğrenç durumdan çıkarmak için..."
Yongsun tepkisiz bir halde babasına bakarken babası daha fazla iğrenç olduğunu düşündüğü kızı ile aynı ortamda bulunmak istemeyerek Yongsun'un olduğu yeri terk etmişti.
Yongsun ise kaderine mahkum bir halde orada kalmıştı sadece....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aya ↻moonsun ✓
FanfictionEşcinselliğin günah olarak kabul edilip yasaklandığı bir zamanda tüm arabistan halkının sevdiği prensesleri Kim Yongsun'un eşcinsel bir kadın olduğu ortaya çıkar. 2021 | haerim