Koskoca bir hafta geçmişti. Yongsun ve Byul tüm haftayı geçiremedikleri öbür zamanları telafi etmek için her şeyi yapmışlardı. Bol bol konuşmuş ellerini bırakmamışlardı.
Yongsun en sonunda bavulunu toparlayarak hazırlanmış Mısır'a gitmek için hazırlanmıştı. Her ne kadar Byul'u bırakmak istemese bile bunu yapmak zorundaydı.
Byul her ne kadar bu işi herhangi bir açıklığa kavuşturacağını söyleyip Yongsun'a söz verse de bunun için hala zamana ihtiyacı vardı. Şuan da elindeki bilgilerden emin değil kendini ve Yongsun'u koruma altına alacak kadar temkinli değildi.
Yongsun, Byul ile vedalaştıktan sonra ailesinin yanına gidip son defa onları gördükten sonra Mısır'a olan yolcuğu tekrardan başlamıştı.
Mısır'a gelmekten hiçte hoşnut değildi. Her zaman ki gibi tek kalmaya devam edecekti. Yixing ise Yongsun geldikten birkaç gün sonra kraliyet sebebi ile bir geziye çıkmıştı.
Yixing'in ailesi ile pek fazla yakın değildi dolayısıyla koskoca sarayda tek başındaydı. Çoğu kişinin özendiği o prenses Kim Yongsun ise kendi yalnızlığı ile can çekişiyordu.
İki ay sonra Yixing geziden döndükten sonra ilk iş olarak sarayda Yongsun'un yanına gitmişti. Görevlilere nerede olduğunu sorduğunda kendi odasından tüm gün çıkmadığını söylemişti.
Yixing kapıyı çaldıktan sonra herhangi bir ses gelmeyince merak edip kapıyı açmıştı. Yerde yatan Yongsun'u görünce görevlilere bağırıp; "Doktoru çağırın!" diye söylendi.
Doktor gelip Yongsun'u muayene ettikten sonra kendine gelmişti en sonunda Yongsun. Yixing ise bir o kadar endişeli bir şekilde doktora ne olduğunu sorduğunda ufakta olsa mutlu bir haber vermişti.
"Prenses Kim Yongsun hamile." sözleri doktorun ağzından çıkarken Yongsun'un şaşkınları ve kalbinin hızlı atan sesi ile dolmuştu o oda.
Karnındaki çocuğun Yixing'e ait olmaması ise daha da büyük bir korku yaratmıştı.
***
Şunu söylemeliyim ki eşcinsel bireylerde hamile kalabiliyor yani Byul, Yongsun'a sperm hücresi verebiliyor ama bu çok nadir bir şey her neyse bunu sadece anlam veremeyen kişiler olursa diye söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aya ↻moonsun ✓
Fiksi PenggemarEşcinselliğin günah olarak kabul edilip yasaklandığı bir zamanda tüm arabistan halkının sevdiği prensesleri Kim Yongsun'un eşcinsel bir kadın olduğu ortaya çıkar. 2021 | haerim