4

386 76 33
                                    

Yongsun olduğu yerde öylece dururken annesi ona eski odasına gitmesi gerektiğini söyledi. Erkek kardeşi hemen Yongsun'un peşinden gitmişti. En azından onu sakinleştirip kafasını toparlamasına yardım etmek için.

Kendinden sadece 3 yaş küçük olan kardeşi ile aralarda yok denecek kadar bir bağ olsa da yine de yanlarında olmaları gerekirdi. Kardeşliğin getirdiği gereksiz özelliklerden biriydi bu.

Yongsun eski yatağına oturup ayağını sallayarak anlamsız bir şekilde yere bakarken erkek kardeşi ona bir bardak su doldurup verdi. Yongsun ona uzanan suyu içtikten sonra hala sakinleşmemişti.

Daha fazla dayanamayıp ayağa kalkarak pencere kenarına gittiği zaman tüm arap halkının bu saraya da geldiğini fark ettikten sonra aklına Byuli-ssi gelmişti. Bu ona daha çok endişe katarken erkek kardeşine döndü.

Stresten eli ayağı titriyorken kendine hakim olmaya çalışıyordu. "Bana sarayda çalışan Moon Byuli'nin şuan nerede ve nasıl olduğunu bulmanı istiyorum, tamam mı Junmyeon?" Erkek kardeşi ona doğru bir adım attı. "Ya şuanda senin canın tehlike de kız arkadaşını mı düşünüyorsun?"

Bu soru Yongsun'u sinirlendirmiş olup sesini yükselterek karşılık verdi kardeşine. "Ne dediğini zannediyorsun sen? Sadece sana dediğimi yap Junmyeon... Anlaşıldı mı?"

Junmyeon en sonunda pes ederek derin bir nefes alıp ablasına karşın daha sakin bir ses tonu ile karşılık verdi. "Tamam dediğini yapacağım ama sende aklın başında düşün... Babamın dediği evlenme olayını kabul et."

Yongsun ani bir sinir ile; " Sen ne dedini zannediyorsun asla kabul et-"

"Kabul etmek zorundasın yoksa hem Byuli-ssi ve sana olacakları düşünüyor musun acaba? Ünvanın alınır. Ünvanın alınıp gidip Byuli-ssi ile beraber yaşayacağını düşünüyorsan da yanılıyorsun. Arabistan halkı tek bir saniye bile nefes almanıza izin vermez. O yüzden kendini düşünmüyorsan Byuli-ssi'yi düşün..." diyerek tek nefeste sözünü kesmişti ablasının Junmyeon.

Bu duyduklarında haklı olduğunu kabul eden Yongsun kızarmış bir şekilde erkek kardeşine bakarken derin bir nefes aldı ve kafasını salladı.

"Babamın dediği şeyi kabul edeceğim... Başka şansım da yok galiba... Ama tek bir şartım olacak sana..."

exo ekledim çünkü mamamoo x exo yakışacağını düşündüm nEYSE SİZİ SEVİYORUM ❤️🧡💛💚💙💜

aya ↻moonsun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin