Koskoca Arabistan devletinin arasında kendini yanlız hissediyordu Yongsun-ah. Mısır'a gitmelerine yanlızca birkaç gün kalmıştı. Ormandaki ağaçlar arasında son defa onu öptükten sonra Byuli'yi görmemişti.
Kalbi Byuli için ağlarken o olmadan çok daha kötü oluyordu. Hafiften kırgın bir halde hastaydı. Biraz daha olsa kendine zaman ayırmak istemişti bugünlük Yongsun. Babası ile zoraki olsa izin alıp kendi sarayına gitmişti bugün.
Yixing ile babası tek kalmış düğün için geleneksel olan birkaç şeyi anlatıyordu oda. Yongsun'un varlığı ile yokluğu bir gibiydi bu düğün işlerinde. Yixing'de farkındaydı gönlü olmadan bu işte olmayacağının. Babası ise pek fazla üstelemedi.
Sarayına geldiğinde görevlilerden sarayın içinde herhangi bir hizmetli veya başka bir insanı görmek istemediğini belirtmiş tamamen kendi kendine kalmıştı.
Yatak odasına gittiğinde yatağa atlayarak yastığa gömdü kafasını. Kalbi acı ile ağlıyorken bu gözyaşlarına vuruyordu artık. Gözyaşları pek fazla dayanamayarak yastığa dökülürken kapıdan gelen sesler ile gömüldüğü yastıktan kalktı.
Sinirli bir şekilde kaşlarını çatıp bağırmaya başladı. "Size kaç defa dedim, kimseyi görmek istemiyorum!"
Kapıdan Byuli girdiği an olduğu yerde doğrularak Byuli'nin olup olmadığını anlamaya çalışırken Byuli hemen Yongsun'un yanına gelip sarıldı ona. "Burada olduğunu duydum. Gelip sevgilimin yanında olmak istedim."
Yongsun, Byuli'nin kulağına yaklaşıp"İyi ki geldin. Çok ihtiyacım var sana."dedi. Byuli'ye sıkıca sarılıp birbirlerine karşı özlem gidermeye başladılar.İkisi de yatakta birbirine sarılıp ellerine bakıp konuşuyorlardı. Aralarında ufak bir sessizlik olduktan sonra Byuli'nin boynuna gömülmüş olan Yongsun, Byuli'ye baktı ve sessizliği bozdu.
"Birkaç gün sonra gideceğim. Gitmek istemiyorum." diyip gözyaşını tutamamıştı. Byuli Yongsun'un yanaklarından düşen gözyaşlarını silerek; "Bende gitmeni istemiyorum hemde hiç ama başka şansın daha doğrusu şansımız yok." demişti.
Yongsun yaslandığı duvardan doğrulup Byuli'ye baktı. "Gitmem beraber Arabistan'da kalalım. Olmaz mı?"
"Bunu çok istiyorum ama yapamayız ki Yongsun-ah. En azından birkaç günü beraber değerlendirelim. Olmaz mı?"
Yongsun kafasını salladı. "Her anım seninle geçsin istiyorum zaten. Geri gitmeye eksin değil mi?" Byuli kafasını hayır anlamında salladı. "Hayır gitmeyeceğim. Bir şey araştırıyordum, onun için oldukça zaman yanına gelemedim. Ama bugün seninleyim."
Yongsun anlamaz bir şekilde kaşlarını çattı. "Neyi araştırıyorsun?" diye sordu.
"Bizi kimin halka duyurduğunu..."
****
ben çok güzel şeyler buldum normalde hemen final yapardım ama uzatacağım. sizce Byuli ve Yongsun'u kim halka duyurdu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aya ↻moonsun ✓
FanficEşcinselliğin günah olarak kabul edilip yasaklandığı bir zamanda tüm arabistan halkının sevdiği prensesleri Kim Yongsun'un eşcinsel bir kadın olduğu ortaya çıkar. 2021 | haerim