14 | finale

305 60 46
                                    

Uçak Arabistan'a inene kadar kriz geçirmişti Yongsun, Byul ise ona yardım etmekten kendi üzüntüsünü yaşıyamıyordu. Uçak indikten sonra saraya gitmediler, bir deniz kenarında kimsesiz bir kenara gittiler...

İkisi de bitmiş haldeydi artık. Her şey bitmişti onlar için şuan da. Sadece kendileri kalmıştı.

Yongsun ağlamaktan kan çanağına dönüşen gözleri ile Byul'a döndü. "Haklıydın... Yixing'e güvenmemem lazımdı... Aptalım sadece aptalım..."

"Bizi tüm halka duyuran Yixing'di... Uzun süredir baban ile seninle evlenmek istediği için bir şeyler yapması lazımdı, birisini gönderip bizim olduğumuzu öğrenip tüm halka yaymış..."

Yongsun'un daha çok ağlamasına sebep olmuştu bu. Byul ise sıkıca Yongsun'a sarıldı, "Sana öyleyemezdim bunu... Böyle bir şeyle yıkamazdım hamileyken."

Yongsun, Byul'dan ayrıldıktan sonra çantasından bir not defteri tarzında nie şey çıkarmıştı, genelde kraliyet işleri için kullandığı sıradan bir kağıttı oysaki. Eline kalemi alıp yazmaya başlamıştı. Yazdıktan sonra cebine koyup ayağa kalktı.

Byul'un elini tutup ayağa kaldırdı onu da. İkisi el ele denize doğru yürümeye başladılar, boylarını aşana kadar acıleri ile denizin en altına kadar...

•••

Küçük bir çocuk manavdan aldığı koca tahta sepetleri birleştirip boyunu yükselterek tüm halka doğru bağırdı, bir yandan da elindeki gazeteyi okuyarak.

"Dün sabah saatlerinde prenses Kim Yongsun ve yanında çalışan Leydi Moon Byuli'nin cesetleri deniz kenarında bulunmuştur. Prenses Kim Yongsun'un cebinde bir kağıt olduğu fark edilmiştir. Su yüzünden her ne kadar yazı hasar görmüş olsa da yazan kelimeler; "Bu iki kadının ölümüne sebep olan şey Arabistan halkının yaptığı bir aptallık yüzündendir. Çocuğumun annesi olan Moon Byul ile şuan da bulutların arasında sizi izliyorken tek bir dileğim vardır, benim ve Byul-ah gibi daha fazla eşcinsel çiftin acı çekmemesi..."

nasıl buldunuz? buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 💘



aya ↻moonsun ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin