Yongsun korkar gözler ile Byuli'ye bakarken Byuli'de ne yapacağını şaşırmıştı. Ciddi anlamda köşeye sıkışmış haldelerdi.
Byuli, Yongsun'un elinden tutup kaldığı yerdeki arka kapıdan dışarı çıkmasına yardım etmişti. Dışarda kraliyet görevlilerini gördükten sonra Byuli'ye dönmüştü. Byuli, Yongsun'un omzundan tutup kendine bakmasını sağladı.
Yongsun endişeli gözler ile Byuli'ye bakarken Byuli derin bir nefes alıp Yongsun'a konuşmaya başladı. "Şimdi annen, baban ve kardeşlerinin yanına git onlar yardım edecektir. Dikkatli ol-" Yongsun acele ile Byuli'nin sözünü böldü. "Peki ya sen? Sen ne yapacaksın?"
Byuli bile bu sorunun cevabını dahi bilmiyorken Yongsun'a doğru gülümsedi. Görevlilerin görmeyeceği şekilde Yongsun'a ufak bir öpücük verdikten sonra Yongsun'a baktı.
"Sen beni merak etme ben başımın çaresine bakacağım tamam mı... Önemli olan sensin şuan anlaşıldı mı?"
Yongsun bunu kabul etmez bir şekilde kafasını iki yana sallayarak Byuli'nin kollarını sıkıca sarsa bile Byuli onun hemen görevlilerin yanına teslim ettikten sonra Yongsun'un arkasından bakmaya başlamıştı.
Yongsun, Byuli'yi o halde gördükten sonra ağlmaya başlamıştı lâkin aklına gelen tek bir şey vardı. İlişkilerini nasıl ve kim tüm Arabistan halkına duyurmuştu?
bir fic nasıl batırılır adlı eser;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aya ↻moonsun ✓
FanficEşcinselliğin günah olarak kabul edilip yasaklandığı bir zamanda tüm arabistan halkının sevdiği prensesleri Kim Yongsun'un eşcinsel bir kadın olduğu ortaya çıkar. 2021 | haerim