Dnes je 3.5.2030 a včera proběhla snad největší svatba za celé desetiletí, co Hollywood zažil. Nešetřilo se na výzdobě a alkohol tekl proudem.
No není se čemu divit, když se ženil idol spousty mladých žen po celém světě. Spousta z nich to sice oplakala, ale většina mu to přála.
Pozvání přijala jak celá smetánka, tak i jen spoustu blízkých přátel této dvojice. Když se blížil ten okamžik, kdy si měli říct své ano, někdo tam vlétl a pokusil se to celé zastavit.
Nepovedlo se a on byl odveden za neslušné chování pryč. Teď, když už nikdo a nic nebránilo tomu jednomu slůvku, co měli vyslovit byla celá síň zahalená do té kouzelné atmosféry.
„Můžete políbit nevěstu!“ řekl ještě důrazně kněz jenž je oddával.
To bylo poslední, co si mladá žena pamatovala. Tedy skoro, pak zahlédla ještě jednu jakoby vizi, která se však zdála, tak jiná než celý včerejší den.
Kdyby jí někdo zabil, tak by přeci teď neležela zde v bílé místnosti vedle své kamarádky Clare. I když, co když je tohle nebe a ta mrcha dostala i Clare.
V tom se však otevřely velké dveře a dovnitř místnosti se začali hrnout lidé oblečeni v bílém.
To nevypadá jako andělé pomyslela si. Taky, že nebyli. „Dobrý den slečno, jak se vám daří? Nyní jste prodělala náročný experiment! Bohužel však nedopadl podle očekávaní a vy i vaše kamarádka budete mít nějaké ty následky.“ oznámila Kate mladá doktorka.
„Experiment? Následky? Tak počkat, co se tady děje?“ zeptala se zmateně blondýnka a s něhou v očích se podívala na svou nejlepší kamarádku.
„Vy si opravdu nic nepamatujete?“ Podivila se doktorka. Když Kate zakroutila záporně hlavou doktorka si povzdechla. „Nejspíše další následek experimentu.“ prohlásila doktorka.
Kate ovšem tušila, že to nebude následek léčby, ale spíše důsledek ze včerejšího večera.
A v tom jí to došlo. Ta smrt, co viděla nebyla vzpomínka. Viděla budoucnost. Zahlédla omylem něco, co se má stát.
Ona se však rozhodla, že to takhle nenechá a rozhodla se s tím vypořádat po svém. Ale nejprve sbalí Clare a vypadnou z tohohle divného místa.
Pak jí všechno poví a domluví se na tom, jak zabránit tomu, co se zdá nevyhnutelného.
Ona už však teď věděla, že jediná její možnost je zabít původce jejího osudu dříve než ona najde jí.
Musí se jí zbavit! Jen tak se může zachránit! A tak začal její plán na zkázu a zničení zrzavé rebelky, co se v budoucnu má dopustit osudové chyby. Tak se z Alice aniž by o tom zatím ona sama věděla stala lovná zvěř, která však v budoucnu neměla mít jen jednoho člověka, který usiloval o její hlavu.
Tímto okamžikem aniž by to kdokoliv věděl začala jedna velká válka aliancí.
ČTEŠ
Rodinka Gallagherů
FantasyNa první pohled dokonalý pár, co má chvilku po svatbě a vše vypadá idylicky. Jenže, co když právě tahle jedna svatba rozjede koloběh nečekaných událostí a na povrch začnou vyplouvat staré křivdy, začínající problémy i nové aliance. Co když právě te...