•5•

125 13 24
                                    

Selaam! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor gerçekten. Yazma isteğini kat kat arttırıyorlar. Yorumlarınızın her biri için çooook teşekkür ederim<33 vee iyi okumalar dilerim.

Lise sonun son günlerine gelmiştik. Yani mezuniyet çok yakındı. Çok sevdiğim arkadaşlarım ve erkek arkadaşım Miles vardı.
Şu an spor salonunda müdüre Bayan Sparkles'ın gelmesini bekliyorduk.
"Evet çocuklar, umarım mezuniyette ne giyeceğinize karar vermişsinizdir ve eşlerinizi bulmuşsunuzdur."
Bayan Sparkles bunları söyledikten sonra  spor salonundan çıktı ve diğer öğrenciler de çıkmaya başladı. Biz de tam çıkarken Bayan Sparkles yanımıza geldi.
"Alex, Miles biliyorum siz birlikte gitmek istiyorsunuz; Blair, Jenny biliyorum siz de beraber gitmek istiyorsunuz fakat her erkeğin bir kız eşi olmalı. Üzgünüm."
Miles "Ne kadar saçma bir şey bu."
Jenny "Evet Bayan Sparkles lütfen yapmayın."
"Üzgünüm çocuklar gerçekten. Siz kendi aranızda kimin kiminle gideceğini ayarlarsınız."dedi ve yavaşça yanımızdan uzaklaştı.
"Ne kadar homofobik bir okulumuz var."
Blair "Aa siz mezuniyette sahne alacaksınız değil mi?"
Alex "Evet Miles'la yazdığımız şarkıyı söyleyeceğiz."
Blair "Bak Jenny çok romantiik."
Jenny Blair'ın bu söylediğine göz devirdi.
Miles "O zaman kim kiminle gidiyor?"
Jenny "Ben seninle geliyim Blair da Alex ile gider."
Miles "Tamamdır."

Okul bitmişti. Miles ve Alex şarkının provasını yapmak için Mileslara gidiyorlardı.
"Mi, keşke seninle gidebilseydim."
"Keşke Al."
"Ama belki bir şarkılık dansını bana ayırabilirsin."
Miles gülümseyerek "Hmm bir düşünmem gerek. Sanırım olmaz çünkü benim başka bir eşim var üzgünüm."
Alex güldü ve Milesin göğüne yavaşça vurdu. "Ya bir romantiklik yapıyorum devam ettirsene."
"Ah Alex niye vuruyorsun ve üzgünüm bunu yapabileceğimi sanmıyorum s-sanırım kalbime b-bir şey oldu."
Miles ölme numarası yapmaya başladı.
"Ah hayır Mi, ölme lütfen. Öpsem uyanır mısın acaba?"
Miles gözleri kapalı yavaşça kafasını evet anlamında salladı.
"Hmm tamam o zaman."
Alex yavaşça Miles'ın üstüne eğildi ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Fakat Miles uyanmamıştı. Alex bir daha eğilip kocaman bir öpücük kondurdu fakat kalkmadı. Başını Miles'ın göğsünün üstüne koydu ve gözlerini kapayıp sarıldı.
"Mi, seni çok seviyorum."
"Ben de seni çok seviyorum Al."

Mezuniyet Günü
Jenny "Alex, Miles hadi oturun şuraya da fotoğrafınızı çekeyim."
Alex ve Miles oturdu ve Miles Alex'e sarıldı, Alex de Miles'a tek koluyla sarıldı.

"Alex ve Miles oturdu ve Miles Alex'e sarıldı, Alex de Miles'a tek koluyla sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Çok güzel olduu."
"Hadi herkes içeri gidiyor biz de gidelim artık."

Hepsi beraber içeri gittiler. İlk şarkıyı Miles ve Alex söyleyeceklerdi. Beraber sahneye çıktılar. Sahnede olan iki mikrofonun bir tanesini sahnenin arkasına koydular ve diğerini de sahnenin ortasına getirdiler. Şarkıya başladılar.

Kendini yalnız bırak
Leave yourself alone

Kendini yalnız bırak
Leave yourself alone

Standing Next To Me | MilexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin