Merhaba arkadaşlar uzun süredir yb yazamadım internette sorun vardı yeni düzeldi şimdi baya uzun bir bölüm yazıyorum bu arada 1k okunma olmuş çok teşekkür ederiz.
"Benim artık gitmem gerekiyo geç oldu bu arada iki saattir seninle konuşuyoruz ve ismini bilmiyorum ismiğğn neğ civciv ?"bunu sorarken havalı havalı etrafında dönüyodum hah- ne oldu biliyomusun yine yere yapıştım çok mu şaşırdınız bence hayır niye hep düşüyorum ki ceren'in suçu ne? offf rezil oldum fak yuuuu önümde duran taşa.
"İsmim Berk birde bana civciv deme sakar kız."
"Sikicem sakarınızı heee önümde taş duruyo ayağım takılıyo ben sakar oluyorum o sakar olamaz mı allalla ?"tamam olamaz ama size sakar denilmesi hoş değil evde kalıcam lan sakar sakar diye ismim yayıldı zaten almazlarda beni 85 kediyle 85 yaşında bekar olarak evde ölü bulundu olucak durumum.
"Saçmalamakta üstüne yok sakar neyse artık ben gidiyim yarın 12'de kiraz sahildeyim."
"Ok öptm byü pikaçüğğğ."Ben yine ne yapıyorum wuhuwuhh artık eve dönmem gerekiyo sıçıcam İrem'in ağzına fakladığımın kızı.Sen al egoist pislik mal kafayı benm çalıştığım yere getir kahvaltı yap tabi canım hiç sorun değil.Ay içim sıkıldı aq,oh be ev göründü koşarak kapının önüne gittim lan İrem neyapıyodu öyle bavulunu arabaya koyuyo hayııırrr.
"İrem noluğğğr gitme özür dilerim kuzeeeeğnn bugün yüzünden mi gidiyosunn gitmeeğğğ lilililili bu günleridemi göreceğdikkkk ihihihihihi."ayaklarına kapandım bide böyle ağıt yakmayı nerden öğrendim biliyomusunuz kendim uydurdum puaa kimden öğrencem ama baya iyi yaptım kes.
"Ne diyosun malcığkk hiç gidermiyim kuziğşş ay götünü ısırırım."
"He tamam şimdi siktirgit."
"Mal seni bu arada DUBAİE gidiyoruz annem rehber ile gidin dedi sıkılmışsınızdır burdan die bizi gönderiyo.
"Oha mk demesi güzel ben koşup hazırlanıyorum ne zaman gidicezzz ?"
"Yarın öğlen 12'de uçağa binicezz 5 gün kalıcaz hadi hazırlan birde rüzgarıda davet ettim."
"Hay ben seni müjdeliyen ebbenin aaaa..."
"BAYYYBAYYY ben gidiyorum odama."
Bekle sen sıçtım ağzına arkasından yardırarak koşuyodum merdivene ayağım takıldı ama düşmmedim puhahahahh İrem tam kapıyı kapatıcakken elime kapının arasına soktum amına koyıyım ah koluğm koptuuuuu.
"İrem sıçıcam ağzına aç kapıyııı bak acıyo yaaa offf."
"Bana birşey yaparsan yazın başında çektiğim videoyu herkeze gösteririm gününü görürsün."
"GÖNÖNÖ GÖRÖRSÖN."
Bıraktı kapıyı of bu ne biçim hayat nurella gibi yaptım ağzımı joker hakkı falan yok mu pöfff.
"İyi çekil şurdan bavulumu hazırlıyıcam."
Göt beyinli sen yoksaaaan her yer huuuuuuzzzuuur.Ya bidakka ben niye gidiyorum egoist rezil çocukda olucak orada ama burda kalsam teyzemle hergün sabahın 7'sinde kalkıp spor yapıcağıma gider orda gezerim hemen bavulu hazırladım çok ağırdı desem yalan olur sadece sırt çantası aldım.OF yaa o değil en çok önemli sorunu göz önünde bulundurursak ben işten atılmıştım ve uçak parasını veremiyicem üf aa bidakka ilk gün maaş almıştım patron vermişi 1500 tl var şuan bende vuhuvuuv.Pijama almamışım hemen yataağa gidip alıyım yatağımın içinde açtım pikeyi pijjamam yerine beyaz bir zarf gördüm açtım içindeeeee oooooooo malmısın tabikide acunun programına çevirmiyicem dur söylüyorum içinde uçak bileti var aman ben ne yapçam bunu koltuğun üstüne atıp banyoya girdim ay bidakka ben ne yaptım o o o DUBAİ biletiydi allaaaahh ley ley ley ankaranın bağları oynamaya başladım ley le le.Oleyyy ay teyzem almıış gidip sarılıyım bariğğğ.Koşarak aşşağıya indim teyzem mutfakta gevrek yiyordu yine.