~3~

328 24 0
                                    

Plajın, önüne geldiğimde bunlar bir heyecanlandı  anlatamam ireme ne oldu diye bakış attım. Ama beni takan kim ki, hepinize fak yuuu yetim gibi kaldım ortada. Ben böyle kendimle konuşurken , boya küplerinden biri konuşmaya başladı.

"Ayy kızlar acaba Rüzgar bu gün plaja gelmiş midir ?"

"Bilmiyorum ki, umarım gelir o çocuk yunan tanrısı gibi be onu izlemek bile güzel acaba bu gün beni beğenir mi?"

"Ayy bir gülüşü var ölürüm kııızııım"

Ben, bunların konuşmalarını video ya alırsam fenomen olurum amk. Demek boya kutuları bu çocuk için süsleniyo.  Çocuk zeki ise ,  ki bence zeki falan değildir bunlara bakmaz. Şu tiplere bak, gece görsem altıma sıçarım. İrem de bunlar gibi mi amk 5 yıl önce böyle değildi bu,ne oldu sanağğğ ireğğm .İrem konuşmaya başladı .

"Kızlar, biliyo musunuz Ceren ilk geldiği gün yere düştü ve onu Rüzgar kaldırdı ."

Ne yani, o çocuğun adı rüzgar mı ben demiştim zeki değil diye kesin medyum olmalıyım ben be.Keş mani günde on tane salak gelse hepsinden iki yüz alsam zengin olurum bence,bir yerkazanamaz-sam işimi buldum öğrenciyiz sonuçta .Salaklardan biri  konuşma-

ya başladı.

"Kızıım çok şanslısın, çok yakışıklı dimi ?"

"Yoo, hiç de  yakışıklı falan değil geri zekalının, önde gideni."

"Ay zaten sen ne anlarsın ki erkek Fatma, hem sen makyajla güzel oluyosun dimi ? gizli makyaj bu."

"Lan gizli makyaj ne ?"

"Aaa şuna bak hem yapıyo, hem ne olduğunu bilmiyo."

"Bir şey sormak istiyorum, seni baban mı doğurdu ?"

İrem araya girdi.

"Neyse, boş verin onun yüzün de makyaj falan yok. Hadi çabuk olun kızlar meteorlar kapış kapış gidiyo şuan hızlı olmalıyız."

"Doğru söylüyorsun şekerim hadi gelin, şurada ki şezlonglara gidelim"

Şekerim  ne be konuşma sitilini sik** neyse boş verin . Bir baktım, bunlar gitmiş bile tabi bende mecburen gittim arkalarından. O arada salak1 konuşamaya başladı, evet isim taktım Salak1: Eda ,  Salak2: Azra  ,Salak3:Ece.Hehehehe isimleri çok güzel yakıştı bence.Salaklar grubu.

"Ay şimdi, bir meteor olurdu yanım da bana güneş kremi sürerdi. Hayali bile güzel"

Salak3 atladı araya

"Eskiden vardı neden ayrıldık hatırlamıyorum."

"Çünkü, Selinin sevgilisi bizim kilerden daha yakışıklıydı."

"Haa evet."

Ben, daha fazla bunları dinlersem beynim sulanır amk. Tam kulaklığımı takıyodum ki İrem kolumu dürttü.

"Sen bize içecek alıyosun."

"Yok yaaa anan güzel mi kızım senin, götümü kaldıramam "

Kulağıma fısıldamaya başladı mal, çünkü konuşsa olmuyo illa gerginlik yaratıcak, amerikan filimlerine mi özendi acaba bu mal.

"Demek video nu herkesin görmesini istiyosun."

"Sen ne orospu bir kuzen sin ya hepinize fak yuuu "

"Hee, internete koymamı istiyosun yani"

"Yok canım, ne interneti deli misin? Ben, hemen bir koşu gidip alırım "

Hay, ben böyle işin. Neyse, bu mal harbi internete koyar onu, en yakın zaman da kırmam lazım kamerayı.

"Hadi git buzlu olsun hepsi "

Salak3 konuşmaya başladı.

"Ay kızlar Rüzgar ve arkadaşları burdağğğğğ."

Şuan, düşündüm de bu plajda neden çok fazla geri-zekalı var.

"İyi işte salak kişiler takımı kurarsınız ."

"Bana bak kızım düzgün konuş azını yırtarım senin."

"Ay çok korktum, gerçekten yapar mısın bunu bana. Lütfen yapma ."

"Bide dalga geçiyo şuna bak."

Ben bunu öldürsem hapishaneye girmem bence,dünyayı bir geri- zekalıdan kurtardınız diye madalya takarlar mı acaba.O arada İrem konuştu

"Hadi Ceren sen bize içecek getir."

"Tamam be"

Ben mecburen gittim kafeye kapıdan girerken bir baktım aman Allahım. Tabi ki ,hayatımın aşkını falan görmedim, bi baktım sıra 3. köprü gibi mecburen girdim.

Lan, bu ne biçim sıra git git bitmiyo sanki bedava yemek dağıtıyolar . Ama, insanlar dayar korkusuda var bende. O yüzden iki kadının arasına girdim, ne olur ne olmaz kendimizi sağlama almamız lazım, sonra bana fak yu yaparlar falan.

Laned, sıra sonunda bitti bir ara orada ölücem sandım aq. Ben  böyle mutlu mesut yürürken bir öküz gelip bana çarptı. Ve tahmin edin ne oldu, hadi tahmin edin gerçekten zor değil. Evet içecekler yere döküldü, ben bana çarpan beyin sülfatının gelmişini, geçmişini neyse. O an bana çarpan davara baktım, Allahım bukadar klişe faza değil mi.

"Olum, sen geri zekalı mısın ? göremiyo musun önünü ?"

"Ben, mi sana çarptım önüne bile bakmıyorsun. Sakar kız ."

"Daha, demin sana geri zekalı mısın diye sorduğum için özür dilerim zihinsel engelli olduğunu bilmiyodum, şuan hastanede olman gerekmiyo muydu ?"

"Benim zihinsel engelli olduğumu nerden biliyorsun yoksa aynı hastanede miyiz ?"

O, sırada İrem bağırdı

"Nerde bizim içeceklerimiz Ceren?"

"Bu mal bana çarptı yere döküldü."

"Git yenisini al ozaman."

Hay ben senin içeceğinin, ırıspı çıcığı .Mecburen gidip yenisi alıcam naaaaaallllleeeeeddddddddd pff.

Her şey bitti, sonunda eve gidiyoz valla eve gidince mezdeke açıp dans edicem. Tam bir işkence gibiydi Salak1, Salak2, Salak3 onlar güneş kremi sürmeyi unuttu. 2 saat, güneşin altında güneş gözlüğü ile uyumuşlar.Tipleri bir muazzam. Neyse, şimdi bu malları eve götürüyorum çünkü İrem'in işi çıktı. Eve yaklaşıyoruz Allahtan , salak 2 çığlık atmaya başladı ne oldu demeden "köpeeeeeğğğğğğk" diye anırmaya başladı. Şimdi bu üç mal köpekten çok pis korkuyormuş bunu öğrendim açtım video ya kaydettim. Hem güneş de kaldıkları için canları acıyo hemde köpek kovalıyo  ben tabi dayanamadım kahkaha atmaya başladım. İyi oldu ırıspı çıcıklarına, bu gün beni hizmetçi gibi kullandı boya küpleri. Ben bunları, bıraksam mı lan burda böyle yok lan köpek yer bunları. Köpeğin, yanına gidip sevmeye başladım. Köpekte haklı amk böyle makyaj manyaklarıyla karşılaşınca, korkmuştur hayvan. Ben bile korkuyom gece rüyama giricek piçler, lağn bu çok tatlı götünü yerim ben bunun. Salaklar kaçmış ,bunların makyaj sız hallerini çok merak ediyorum ben amk . Koskoca sokakta bir tek ben kaldım, amk köpek de gitti . Salak gibi durmak mantıksız geldi şuan ben eve gidersem mantıklı olur evet ben eve uçucam.

"bir iki üç başlağğğğğğğ"

Götüme, motor takmışlar gibi koştuğum için eve 2 dakikada geldim . Kapıyı çalıyorum  çalıyorum açan yok ne oldu öldü mü bunlar amk . Anahtar nerde olur ki valla bizim paspasın altında oluyodu.     Baktım paspasın altına, anahtar var. Zekâma,  bir sürü iltifat ettikten sonra, eve girdim. Bağırdım, kimse yok aman salla mantığı ile bilgisayarı alıp flim izledim .

Umarım beğeniyorsunuzdur bu hikayeyi arkadaşım ile birlikte yazıyoruz. +2 vote olduğunda yeni bölüm atıcaz: **

"Gıcık ve Sakar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin