10

213 21 7
                                    

Yaa kim koluma dokunuyo hangi hayvanoğlu,burada uyuyoruz, uçak keyfi yapıyorum belki off.Gözlerimi açamıyorum,demek ki baya uyumuşum hayvan gibi.Ay yanımdada Rüzgar oturuyodu inşallah salyalarım akmamıştır.Gözlerimi açtım halâ koluma dokunuyodu salak mı ne (?)

"Ya mal anladık uyandırmaya çalışıyosun belki uykumuz derin allah allah."

"Zaten uykunun derin olduğunu farkettik,kış uykusuna yatmış ayı gibiydin.Neyse hadi kalk iniyoruz."

"Tamam be sus gıcık."

Oflaya oflaya kalktım yani insanı uykusundan uyandırmak gibi kötü bişey olamaz.O değilde bazen şizofrenmiyim ya da deli miyim diye düşünüyorum. Kendi kendime konuşuyorum ve atar yapıyorum.
Uçak merdivenlerinden inip İremler'i beklemeye başladım .10 dakika sonra geldiler niye mi ? çünkü İrem öküz gibi bavul taşıdığı için daha doğrusu taşıyamadığı için onu bekliyoruz. Ohaa lan mal bu kız ne yaptı ya off ! Ya bavulu taşıyamadığı için merdivenlerden bıraktı ya Allahım benim suçum  ne, ne günah işledimde bu gerizekalılarla tatile geldim.

"İrem Allah belanı versin olmayan beynine sokiyim."

"Ya kuzi yardım edermisiiin ?"

"Nah yardım ederim, eşek gibi toplayacaksın."

Bende uçağın yanına oturdum, malları izliyorum bir ara yardıma hostes geldi sonunda topladılar.Bavuluna benim 2 yıl giyiceğim kadar kıyafet koymuş mal.Rüzgar ne olur ne olmaz diye,İrem'in bavulu aldı.
Havaalanına girdik,karşımızda hani böyle okyanusda gemisi batar bir adaya sığinıp birileri onu bulsun diye el sallar ya işte tam öyle el sallayan bir kız var yanına gittik.

"Hahah cicişler ben rehberinizim, Dubaiye hoşgeldiniz."Bunu söylerken  hem sakız çiyniyordu hem de Rüzgar'a göz kırptı sürtük.

"Sürtüklük zirve yapmış sende, çok konuşma yürü."

"Efendim ?"

"Diyorum anan güzel mi ?"

"Ayy evet güzeldir."

İğrenir bir bakış attım tescilli mal.Allahım birde bu başıma çıktı kahretsin.Rüzgarda tabi egoist ve gıcık tavırıyla beni sinir ediyo iğreniyorum lan.Sonunda otobüse bindik, otele gidiyoruz kulaklığımı taktım telefondan "Rihanna -Diamond" şarkısını açıp dinlemeye başladım.Birara kulaklığı çıkardığımda baktım hala gevşek ağız konuşuyo Rüzgar sıkıntıdan ölücek saçını çekiyo.İrem ve Azrada zaten telefondan başlarını kaldırmıyordu.Ay sonunda geldik sırt çantamı takıp indim Rüzgar kendi bavulunu ve İrem'in bavulunu alıp indi sürtük rehber, itici konuşmasıyla başladı yine.

"Tatlışkolar bu Otel müthiştir yani beyenirsiniz bende burda kalıyorum bir ihtiyacınız olursa uğrayın,özelliklede sen tatlişko çocuk ismin ne ? "

"İsmim rüzgar bebeğim."Kahretsin bu iğrenç konuşmayı duyucakmıydım lanet olsun dostum.

"Bakın  şu mide bulandırıcı konuşmayı kesin, sonra yiyişiyomusunuz ne bok yiyosunuz yapın,şuan odama gidip uyumak istiyorum lanet olası götler sürtük bizi odamıza götür."

"Ahy! Tamam tatlım hadi gelin, odalarınız hazır asansöre binip 12. Kata basın kartlarınızda numaralar yazıyo akşam yemeğide kağıtta yazıyo hadi sizi baybay cicişler."

"Tamam hadi şimdi siktir git."

İrem ve Azra başka asansörle çıktı bizde Rüzgarla aynı asansörle çıkmak zorunda kaldık.12. Kat tuşuna bastım algılamadı beş kez daha parmakladım aynen dokunmadım resmen parmakladım sonunda algıladı.Ya 12. kata çıkarken kendimi türkiyeden amerikaya giden yolcu gibi hissettim 10 saat çıkamadık 5. 7. Ve 9. Katlarda asansörü çağırdılar, en sonunda dayanamayıp asansörü çağıran kişiye "Fak yuu" dedim.Kafasını sağa sola sallayıp merdivenden inmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Gıcık ve Sakar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin