~4~

263 23 0
                                    

Film izlerken irem hayvan gibi kapıya abanıp içeri girdi.Elinde kaykay vardı,salağın işi kaykay almakmış.

"Kaykay nerden çıktı bok torbası irem?"

"Benimle düzgün konuş ceren. Bu kaykayı neden aldım diye soruyosan burdaki popüler çocuklar kaykay sürüyo belki bu kaykayı sürersem onlar benden hoşlanabilir."

"Boşuna bok torbacığı demiyorum işsizmisin ya git başka işlerle uğraş burdaki erkeklerin sizin gibilerden dolayı egosu tavan yapmış küçük bok torbacıkları."

"Of ceren uğraşamıyıcam senle susadım git su getir."

"Fak yu suratına fak yu, sana fak yu,

kamerana fak yu,yüzündeki makyaja fak yu,herşeye fak yu ama en çok sana ve makyaj torbası arkadaşla-

rına fak yu, gitmiyorum  o suyu sana getirmicem"dedim.Malmısın tabikide video aklıma geldiği için aşşağı inip su getirdim "lanet olsun"diyorum başka da bir bok demiyorum.Mutfağa gidip suyu doldurdum birde orda cips gördüm 2 paket "Doritos" masumca "yi bini ceren yiğğ bini" diye bakıyolardı.

Ayy dayanamadım hemen aldım bebişlerimi yukarı çıktım irem gerizekalısı oda da kaykay sürmeye çalışıyodu "mal" dedim baktı puhah.

Suyu şuan iremin üstüne dökmeyi çok istiyordum ama işin ucunda video vardı.Suyu kibarca ireme verdim ilk defa kibar oldum.Ve bana ne dedi biliyomusunuz "AFERİN YOLA GEL" dedi.Var ya alıcan saçını dolıyıcan eline duvara duvara yapıştırcan.Sakin ol ceren sakin sakin diye kendimi teselli ettim.

Sonra bilgisayarın başına geçtim "Küfürlü ayı yogi" izlemeye başladım.Cipsi açtım sonra irem'e baktım, bana baktı sonra cipse baktı.

"Yermisin bok torbası?"

"Yok canım almıyım sivilce yapıyo."

"He timam."

Şuan irem'in içi gidiyo bir zamanlar cips bağımlısıydı.Geçen sene böyle

bişeyler oldu buna,değişti öküz gibiydi hırs yaptı 2 haftada 9 kilo verdi,diş tellerini çıkardı,sivilcelerini kapatmak ve yüzünü güzelleştirmek için makyaj yapmaya başladı.

Malın şimdi de kendi gibi bok torbacığı arkadaşları var.

Aman banane filmi izlemeye başladım.Ara sıra İrem'e bakıyodum cipse bakıp yutkunuyodu bir ara dayanamadım filmi durdurdum.

"İrem cipse nasıl baktığını görüyorum hadi ye biraz nolucak kezo?"

"İyi tamam biraz yiyicem az ama az biraz."

"Amk yiyosan ye artık."

Bir anda kıtlıktan çıkmış gibi cipse daldı.Ay tabi 1 yıldır cips yemiyo yazığğk.Filmi başlattım,İrem 1 paket cipsi bitirdi hayvana yetmedi, 2. paketide bitirdi valla  ağzıma sıçıcak beni niye durdurmadın diye.

Film bitti bilgisayarı kapattım,İrem de cipsi bitrmişti.Bana boş boş baktı,kaşlarını çattı.

"Cereeeğnnn bana nasıl izin verdin ya sivilcem çıkarsa?"

"Ya canım bok torbacığım üzülme birazcık cipsten ne olur ki."Aslında çok şey olur öküz gibi yedi lan.

"Öyle mi aynen bişey olmaz ya nolucak ki boşverdim gitti"diyip güldü.Yazık ya kendini avutuyo bok torbacığı.Birazda olsa onu teselli ettim sonra da denizden geldiğimde banyo yapmadığım için gidip yaptım.İrem de gitti banyo yaptı.

Çıktığımda İrem yüzüne bir ton krem sürüyodu ben ise hiç bir bok yapmıyorum gerek yok bence.

Odaya gidip ayıcıklı pijamamı giydim sonra da irem'in yatağına atladım yataktan "tak tak" diye sesler gelmeye başladı ve bir anda hoop yataktan aşşağıya kaydım.

Yatağın ayağı kırılmış "o may gad!"

Haaayırr bu gece İrem ile uyumam gerekiyo nalet olsun bu hayat.

İrem yatağını gördüğünde şaşkınca baktı hiçbişey demedi beni yatağımda kenara itip beraber uyuduk daha doğrusu uyuyamadık çünkü benim bir huyum var ayağımı yüksek biyere koymassam uyuyamıyorum, İrem'in üstüne koyduğum için bütin gece "ayağın çok ağır çek şu ayağını" diye sızlandı.

+2 vote olduğunda yeni bölüm gelir
:**

"Gıcık ve Sakar"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin