Sabah horoz sesli iğrenç alarmm sesiyle kalktım çok iğrenç yani niye horoz niye fil değil of malmıyım ben kendi kendime tartışıyorum o derece yanlızım durumum vahim.O değilde İrem uyanmamış hala yanımda uyuyo kıyamet kopuçak yastığa salyasıda akmış kesin öldüüüü.
"İreğğğğğğmm uyağğğn ölme nekadar senden nefret etsemde ölme seni sevmiyorum ölmeeee, tamam biraz çelişkili olmuş olabilir ama ölmeeeeğğ." Kalkmayınca ağıt yakmaya başladım sadece "uyağn uyağn" diye dizlerime vurdum tabikide ağıt yakmayı bilmiyorum.Yupppii kıpırdadığğğğ kafasını bana çevirdi.
"Aman tanrım didim."
"Noldu kuziğşşş?"
"Ee şey dilimi ısırdımda acıdı."Yalanında böylesi görülmedi niye şaşırdın diye sorarsanız tecavüze uğramış aslana benziyo puahha,aslında ilk gördüğümde korktum.Ama en önemli yapmamız gereken şey İrem'i aynadan uzak tutmak, aynada kendini görürse bağırıcak bağırırsa deprem olucak deprem olursa ölücem bir düşündümde riske gerek yok bence.İrem birşeyler olduğunu anladı tam aynaya doğru yürümeye başladı önüne atladım sonrada "ALEKTE MOVİK MOVİK"diye dans etmeye başladım.
"Ceren çık şurdan kuziiii!!"
"Tamam ama biraz bekle banyodan pamuk almam lazım ne olur ne olmaz dimi." Belki kendini görünce kalp krizi geçirip ölebilir ölünce popolara pamuk sıkıştırıyolar ya ihtiyacımız olabilir şaka yaptım kulaklarımı tıkıyıcam onun iğrenç bağırışını duymak istemiyorum.
"Geldim girebilirsin tuvalete."Evt sakin oluyoruz nefes al ver al ver çocuk doğurmuyorum İremin bağırışını bekliyorum.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA."Duyamıyorum kulak zarım patladı grizekalı irem.
"Grip olmuşuuuğmmm ve cadı gibiyim evden çıkamam bugün bütün gün yataktayım birazcıkta tasarım yapıcam off yaaa pislik birde kendimi görmeme izin vermiyodun hayvan kafa."
"Aman be ne yapıyım senin borazan gibi sesini duymak zorundamıyız deprem oldu 7.1,ben gidiyorum iş arıyıcam."
"İyi tamam git." Üstüme bir şort ve tişört giyinip evden çıktım.Bakkaldan magnum bademli dondurma aldım yürümeye başladım daha merkeze çok var offf.
*********
Sonunda geldimm görüğüm ilk kafeye girdim kumral saçlı bir kız yanıma geldi.
"Aaa merhaba seninle tekrardan karşılaşmak güzel."
"Merhaba da ııı kimsiniz acaba?"
"Hani denizde bikininiz açımıştı."
"Mikrofon getirelim mi istermisin bütün herkes duysun filan."
"Ay çok şakacısın ahahahahahhahahhahahaahahahah." Yemin ederim tam 3 dakika nefes almadan güldü gülerken burun delikleri dans etti itici ama yine o bilir.
"Şey bayan garson aranıyomuş ben sahibiyle görüşebilirmim buranın."
"Tamam çağırıyım canım bekle ahahahha." Ooof bu kız her dediği şeyde gülücekse sıçtık.
"Tamam işe alındın benimle gel önlüğünü veriyim."
"Vay be bukadar kolaymıymış bu işler."
"Hayır kolay değil bizim patron rahat herkesi işe alıyo bol bol para veriyo salak ahahahhah."
"Lütfen şu iğrenç gülmeni kesermisin midem bulanıyor."
"Peqi."dedi wowowow atar yaptı puahah.Neyse önlüğü giydim bana ne yapıcağımı anlattı kağıt kalem verdi başladım işe.Biliyomusunuz bir ara ne oldu müşteri bana seslendi ben de "bana mı dedin" diye sordum orda çalıştığımı unutmuşum ve tam 15 bardak kırdım ama alışıcam bence çok fazlada kırılmadı.Tam 6 saat ayakta bekledim ne zor işmiş birde söylemeyi unuttum 2 tane arkadaş edindim normalde kimseye bukadar ısınmam ama onları çok sevdim birinin adı leyla ama ona panda diyorum pandaları çok seviyo diğerinin adı canan onada şempanze diyorum çünkü mal mal hareketleri var yani her dakka saçma hareketler yapıyo ve gülüyo ikisinide çok sevdim ama iş çok sıkıcı ben 6 saat ayakta durucağıma gider 6 saat uyurum daha yararlı.İş çıkışında beni yemeğe davet ettiler ev arkadaşlarıymış ikisi ama ben kabul etmedim eşşek ölüsü taşımış gibiyim.Hemen eve gittim teyzem spor yapıyodu İrem de kıyafetlerine tasarım ne hayır bidakka yo yo yo o benim üstüm mü gözlerimi ovaladım benim tişörtüm "ADUUUUUUKET" İrem'in üzerine atladım.Saçından tutup yere kaldırıp çarptırdım.