İrem'in ağzından:
Sabah kalktığımda, ceren halâ öküz gibi uyuyordu.Şuan onu kaldırıp denize gitmemiz lazım çünkü bütün yakışıklı,
popüler çocuklar sahilde,erken gitmezsek
bütün çocuklar kapış kapış gidicek.
Tabi şimdi birde Cereni ikna etmek var.
Yakışıklı erkekler için gidicez desem götünü kaldırıp gelmez.Ama ilk önemli konumuz,Cereni uyandırmak.
Küçüklüğümden beri biliyorum bu normal insanlar gibi dokununca kalkmaz.
Bu yüzden mutfağa gidip,buzdolabından
2 litrelik kola aldım anca uyanır.
Babamı çok seviyorum çünkü kola bağımlısı hergün 1 litre kola içer şuan babamın kola bağımlısı olması işime yaradı.Birde kamerayı elime aldım.Tam dökücekken videoya çekicektim çünkü bişey istediğimde yapmassa bu videoyla onu tehdit edicem.
Kamerada hazırdı,kolayı açıp tam 90 dereceden suratına döktüm.Kuyruğu kapana sıkışmış fare gibi yataktan
sıçrayıp yere düştü.Cerenden acıyla bir inleme sesi geldi.Daha önce hiç duymadığım küfürler savurmaya başladı.
Ceren'in ağzından:
"Napıyosun lan ırıspı çıcığı"
"Çok konuşma ceren kağğkk denize gidiyoruz.
"Ne denizi beğğ kıçın azcık yer görsün her dakka geziyosun sıçıcam denizine.
"Ne denizi mi¿¿ orda birsürü meteor var şuan kalk belki bir tanesi üstümüze düşer kezo kalkkk "
"Hayır ben denize filan gitmiyorum"
"Emin misin ?"
"Evet dedik ya mal "
"Bence birdaha düşün yataktan nasıl kalktığını herkesin görmesini istemezsin."
"Ne yatağı,ne kalkması sıçarım ağzına"
İrem dolaba doğru hareket etti.Dolabı açıp içinden kamerayı aldı videoyu açtı ve bana izletti videonun yarısında irem'in
üstüne "ADUKET" diyip atladım.
Kamera irem'in elinden uçtu döndü döndü ve yere çakıldı kırıldı diye sevindim kameraya baktım bir bok yoktu nalet olsun ki kırılmamış.
Ben bu salakla plaja mı gitmek zorundayım şimdi hay böyle işin
"Tamam beğğ geliyorum bekle"
"Ayh sen ciddi misin ?"
"Evet şimdi siktir git"
Hey dur bir dakika bu benim üstüme kola mı döktü ¿
"İreğğğğğm"
"Ne oldu daha hazırlanmam lazım tutma beni."
"Ben tutucam seni bekle, ne lan bu benim üstümde ki kola ne azına sıçıyım ben senin "
Ve tamda o anda, üstüne muazzam bir uçuş gerçekleştirdim ah biliyorum çok zekiyim. Neyse, işte bu altta mal mal bağırıyor falan,sonra kalktım üstünden duşa girdim her yerim yapış yapış amk .
15 dakika sonra (şimdi neden duşu anlatmadın diye soran abazalar olabilir size ne benim duşumdan amk)
Ben duştan çıktım, bu mal hala süsleniyor anamıyorum denize gireceksin, her şey bozulucak niye süsleniyorsun arkadaşım. Sonra ben bikinimi giydim. Altına kot şort giyip üstüne de t-shirt geçirdim, bizim mala baktım hala süsleniyo, neymiş efendim orada meteorlar varmış hıh kıçımın kenarları. Aşağıya inip beklemeye başladım, bu mal 15 dakika oldu hala gelmiyor öldü mü acaba. Banane hem ölse plaja gitmekten kurtulurum Allahım, lütfen fondöten sürerken boğulup ölmüş olsun velladin amin. Duamı ettikten sonra bi baktım bizimki geliyor.
"Şey Ceren, benim 3 tane daha arkadaşım geliyor."
"Ne demek, 3 tane daha arkadaşım geliyor ben sizi çekmek zorunda mıyım be!"
"Çok geç, geri çeviremem şuan kapının önünde olmaları lazım."
"Hay ben senin arkadaşlarını, neyse hadi gidelim şu yere."
Kapıyı, açtım ve o an kalbim durdu kapıda 3 kız vardı ve yüzündeki makyajlar, o ne lan öyle, dünya katmanları gibi makyaj katmanları var bunların yüzünde. Hay amk bunlar makyaj katmanlarını bulmuşlar şu tiplere bak .
"Ayy şekerim, bu mu senin kuzenin"
"Niye bunun yüzünde makyaj yok "
"Aaa gizli makyaj falan mı buğğğ"
Üçü birden konuşunca beynim uçtu, ve sondaki gizli makyaj ne amk. Neyse, ben bunları takmadan plaja yürümeye başladım, ki soruyorsunuzdur bu kız yolu nasıl biliyor? aslında çoğunuzun sormadığını biliyorum. Ama ben buraya 5 yıl önce de geldim ve sadece bir kere dışarı çıktım. O da bakkaldan çikolata almak içindi, o arada plajı gördüm falan gözlerim çok keskin bilyrm .s.s.s, ben böyle yürüyorum sonra bir baktım plaja gelmişiz.