9

177 22 21
                                    

   Lisa ne yapacağını bilemez bir haldeydi. Elinden sadece sevdiği kadına sarılmak geliyordu. Daha aşkını bile düzgünce Jennie'nin yüzüne söyleyemeden başlarına bu gelmişti.
-''Jennie, lütfen uyan!"diye bağırdı.
Kollarında hareketsizce duran Jennie'ye bakarak:
-"Anlamıyor musun!?"elini kızın yanağına koyarak devam etti:
-"Seni seviyorum, ilk gördüğüm andan beri hep sevdim."
   Lisa kendini bilmediği bir yerde bulmuştu. Elini önünde duran kapıya uzattığında hiç beklemediği bir manzarayla karşılaştı. Jennie orada,hapis olmuş bir şekilde, duruyodu. Ellerini uzatarak ona yetişmeye çalışsa da başaramıyordu.
Jennie ellerini uzatmaya çalışmıyordu bile. Lisa gözyaşlarına hakim olamayarak:
-"Lütfen sadece bu seferlik."
-"Benimle kal."diyerek Jennie'nin elini tuttu.
   Tekrar eski oldukları yere geri dönmüştü. Jennie gözlerini yavaşca açarak:
-"Lisa?" Lisa o anın vermiş olduğu heyecanla Jennie'yi öptü. Jennie ilk başta şaşırsada öpüşmesine karşılık vermişti. Lisa yavaşça geri çekildi ve Jennie'nin yüzünü ezberlemeye çalışır gibi uzun uzun baktı. Daha sonra geçen sessiz dakikalar ardından bir alkış sesi duyuldu. Gelen Hisoka'ydı.
Hisoka:
-"Sanırım bu gerçek aşk olmalı."dedi gülümseyerek.
Lisa, sinirle:
-"Ne istiyorsun?"dedi.
Hisoka ise içten gülümsemesiyle Lisa'ya yaklaştı ve kulağına eğilerek:
-"İkinci bir şansı hak ettin."diyerek fısıldadı.
Hisoka tuhaf sesler çıkarmaya başlamıştı. Lisa ve Jennie korkarak birbirlerine bakıyorlardı. Hisoka'nın elinden çıkan pembe ışık önce Jennie'yi bayıltmış sonra da Lisa'yı bayıltmıştı.
-3 yıl sonra-
   Lisa yine alarm kurmayı unutmuş ve geç kalmıştı. Hızlıca durağa koştururken bir yandan da bir şeyler atıştırmaya çalışıyordu. Önüne bakmadan yürüdüğü için ayağı takılarak yere düştü. Oradan geçen bir kadın yere düşen Lisa'yı görünce ona doğru adımlayarak elini ona uzattı. Lisa kadının elini hemen turtuktan sonra birbirlerinin yüzlerine 5 saniye ama onlar için asırlar sürmüş gibi baktılar. O kadın Jennie'ydi. İkisi de birbirlerini hatırlamıyordu. Ama yine de gözyaşları öylece akıyordu. Kalpleri unutmamıştı. Lisa ve Jennie birbirini bulmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Never Be Me~JenLisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin