Lisa hala ağzı açık bir şekilde gizemli adama bakıyordu.
-"Benim adım Lisa değil, biriyle karıştırdınız sanırım."diyebildi sadece. Hemen oradan uzaklaşmak için arkasını döndüğünde Hisoka'nın sesi onu durdurmuştu.
-"Senin Lisa olduğunu biliyorum. Beni kandıramazsın."dedi, Hisoka yüzünde ki şeytani gülümsemeyle.
-"Nasıl?"diyebildi sadece Lisa.
Etrafına bakmak için kafasını çevirdiğinde Hisoka yok olmuştu. Her yere baktı ama Hisoka'ya dair bir iz yoktu.
-"Demek buradasın Jennie."gelen ses Lisa'yı korkutmuştu. Hemen arkasına döndüğünde Jisoo'yu görünce rahatlamış ve ona sarılmıştı.
-"Her yerde seni aradım, Jisoo."sarılarak konuşmaya çalışan Lisa'nın sesi komik çıkmış olacak ki Jisoo gülmeye başladı.
-"Şapşal dediğin hiçbir şey anlaşılmıyor." Jisoo ve Lisa hala pembe ağacın altında duruyorlardı.
Lisa daha fazla dayanamayarak:
-"Hyunjin kim?"dedi.
Jisoo'nun yüzünde yine o ifade vardı, şaşkınlık...
-"Jennie sen iyi olduğuna emin misin?"bir elini kızın saçlarına diğer eliyle ise elini tutmuştu.
-"Evet, çok iyiyim." Lisa cevabı merak ediyordu. Bu merak yüzüne de yansımıştı.
-"Canım, Hyunjin senin sevgilin ya!"
Lisa'nın hiç duymak istemediği sözler kızın ağzından dökülmüştü. Jennie'nin sevgilisi vardı. Lisa neden bu kadar üzüldüğünü anlamıyordu ama aslında her şey çok belliydi. Lisa aşık olmuştu.
Hiç konuşmadan eve varmışlardı. Lisa hemen Jennie'nin odasına çıkmıştı, kağıt ve kalem aramaya başlamıştı. Jennie'ye bir şeyler yazmak istiyordu.
"Merhaba Jennie benim Lisa. Umarım bu not sen okumadan yok olmaz. Sana söyleyeceklerim saçma gelebilir belki de gülersin bu dediklerime ama lütfen okumaya devam et. Az sonra yapacaklarım için şimdiden senden özür dilerim ve son bir şey daha çok güzelsin Jennie. İyi günler."
Lisa koşarak odadan çıkmıştı. Jisoo'nun odasına hızlıca girip:
-"Hyunjin'den ayrılmak istiyorum."dedi. Jisoo ise mutlu görünüyordu.
-"O kadar uğraştan sonra sonunda Jennie!"dedi ve kıza sarıldı.
Sanırım Jisoo ilişkilerini desteklemiyordu diye düşündü, Lisa.
Jennie'nin telefonundan kısa bir mesajla Hyunjin'den ayrıldı. Kızın omuzlarından bir yük kalkmıştı resmen. Jisoo'ya iyi geceler dedikten sonra odaya gitmiş, yatağa girmiş ve uyumuştu.
---------------------------------------------------------
Jennie sabah uyanır uyanmaz aynada kendine baktı. Kendini gördüğünde gülümsemiş, hemen hazırlanmıştı. Hazırlanırken komidinin üstünde duran küçük kağıt dikkatini çekmişti. Yazan şeyleri okuyunca gülümsemişti. Lisa çok tatlı diye düşünmeden edemedi. Başka şeyler de düşünüyordu, Lisa ne yapmıştı ki?
Jisoo'nun yanına gelmişti, onu yanağından öptükten sonra kahvaltı etmek için masaya oturdu.
-"Hayret, mutlu bir Jennie." Jisoo yanağını silerek söylemişti. Jennie ise sadece dil çıkarmıştı.
Kapının çok hızlı çalınması ile iki kız da kapıya yönelmişti. Jennie kapıyı açtığında bir Hyunjin görmeyi hiç beklemiyordu. Lisa'nın attığı mesajdan haberi vardı ve Lisa'ya onu kurtardığı için teşekkür ediyordu.
Jisoo kızı arkasına alarak konuştu:
-"Ne işin var burada?"
Hyunjin ise kızı yan tarafa doğru ittirmişti. Jisoo yere düştüğünde canının acımasıyla inlemişti. Jennie hemen arkadaşını yerden kaldırmak için eğildiğinde Hyunjin onun saçlarından tutarak havaya kaldırmıştı.
-"Benden öyle kolayca kurtulabileceğini mi sandın ha?"gözlerinden alev fışkırıyordu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never Be Me~JenLisa
Teen FictionBir sabah uyandığında kendi bedeninde olmamak mı? -Your Name animesini JenLisaya uyarlamak istedim-