Lisa elinde gazeteyle dona kalmıştı. Ne yapacağını ne düşüneceğini bilmeden öylece ayakta dikiliyordu. Gerçekten burada yazan kişi Jennie miydi? Jennie olsa bile Lisa için neden önemliydi ki? Cevabını bilmediği soruları kendine sorup duruyordu. Lisa bir çıkmazdaydı resmen.
-"Nasıl geldi ki buraya?"dedi. Odada ileri geri gitmeye başladı.
Aynada kendisiyle göz göze geldi:
-"Tekrar Jennie ile yer değiştirmeliyiz." Yoksa başka türlü cevaplara ulaşamam diye düşündü. Yatağına uzandı, aklında sadece Jennie vardı.
İnternetten Jennie'yi araştırmaya başladı ama ona ait hiçbir şey bulamadı. Umutsuzca derin bir nefes verdi. Böyle olmayacak en iyisi uyumak diyerek gözlerini kapattı.
Sabah uyandığında kendini yine o tanıdık odada buldu. Yaklaşan ayak sesleriyle kimin geldiğini tahmin edebiliyordu Lisa.
"-Jennie uyandın mı?"dedi Jisoo. Lisa birden heyecanlamıştı, istediği olmuştu.
-"Günaydıın."dedi gülümseyerek. Jisoo'nun yüz ifadesinden ne kadar şaşkın olduğu belli oluyordu.
-"Uzun zamandan sonra ilk defa gülen bir Jennie, çok şükür." Lisa meraklanmıştı. Neden Jennie mutlu değildi ki?
-"Okula gelecek misin?"dedi Jisoo merakla.
Lisa sormak istiyordu, Jennie okula gitmiyor mu? Eğer gitmiyorsa Lisa da gitmeyecekti.
-"Hayır, kendimi iyi hissetmiyorum."
-"Jisoo sana bir şey sorabilir miyim?"
-"Tabii ki, sorabilirsin ama bu kadar da resmi olmana gerek yok."dedi gülerek.
Lisa hızlıca bugün günlerden ne dedi utanarak. Jisoo ise salı demişti sadace ama yüzünden bir şeyler düşündüğü belliydi.
-"Peki, yıl olarak kaç?"
Jisoo'nun ağzı açılıp kapanmıştı. Lisa ise sadece yüzüne bakıyordu kızın, merakla.
-"2010 yılındayız. Gerçekten evden çıkmaya çıkmaya hangi yılda olduğumuzu unuttun mu?"dedi. Jisoo gülüyordu ancak bu endişesini örtmeye yetmeyen bir gülüştü. Lisa ise ne düşünüceğini bilemez bir haldeydi. Jennie ile yaşadıkları dünya arasında 10 yıl mı vardı?
-"Tamam, sen yine sustun ben gidiyorum o zaman." Jisoo hızlıca odadan çıktı ve gitti. Lisa gittiğinden emin olana kadar yataktan kalkmadı.
Lisa kapının kapanış sesini duyar duymaz yataktan fırlayarak ayağa kalktı. Odanın her yerine bakıyordu. Belki önemli bir şey bulur diye ümit ediyordu. Dolaplara, çekmecelere her yere baktı ama işe yarar bir şey yok gibi görünüyordu. Arama işinden vazgeçip eline bir kağıt ve kalem aldı.
Jennie'ye not yazıyordu, onunla konuşmak, onu tanımak istiyordu. Sonuçta bedenleri değişen iki insanın birbirini tanımasını istemesi gayet sıradandı değil mi?
Yine çabucak akşam olmuştu. Tüm gün evin içinde dolaşmış her yeri iyice araştırmıştı. Jisoo'yu saatlerce beklemiş ama o yine gelmemişti. Düşünmeden edemedi bu kız neden geç geliyor hep? Düşüncelerini daha fazla sürdüremeden uyuya kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never Be Me~JenLisa
Teen FictionBir sabah uyandığında kendi bedeninde olmamak mı? -Your Name animesini JenLisaya uyarlamak istedim-